سورپرایز کریم بنزما با اتومبیل فوق گرانقیمتش در تمرین رئال مادرید
کریم بنزما با اتومبیل بوگاتی 2.5 میلیون یورویی خود در تمرین تیم رئال مادرید حاضر شد

حضور بنزما در تمرین رئال مادرید با خودروی 2.5 میلیون یورویی

کریم بنزما مهاجم فرانسوی آماده شروع دوباره لالیگا می شود. رئال مادرید یکشنبه در ورزشگاه دی استفانو به مصاف ایبار خواهد رفت که زیزو پیش از بازی برای هواداران با خودروی شیک و لوکس جدید خود پز داد.

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید با خودروی بوگاتی چیرون در تمرین روز سه شنبه رئال مادرید حضور پیدا کرد، یک خودروی بسیار شیک و لوکس که 2.5 میلیون یورو می ارزد و فقط 500 نمونه از آن در کل دنیا تولید شده است. یکی دیگر از دارندگان این خودروی لوکس، کریستیانو رونالدو هم تیمی سابق بنزماست که در حال حاضر در یوونتوس توپ می زند.

کریم که در تمرین رئال مادرید با خودروی بوگاتی خود حاضر شده است اخیرا با این خودروی لاکچری نیز عکس گرفته است. بنزما خودروی خود را در سال 2018 خرید. این خودرو در عرض 2.5 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن 420 کیلومتر بر ساعت است که البته در زمان رانندگی در شهر این اندازه با محدودیت مواجه می شود.

این خودرو لاکچری ترین خودروی پارکینگ بنزماست هر چند که کریم خودروهای دیگری نظیر لامبورگنی آونتاندر، بوگاتی ویرون، مرسدس مکلارن، لامبورگنی اوروس و فراری 488 اسپایدر هم دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net