ماشین کیم کارداشیان زیر پای بازیکنان منچستر یونایتد
مرسدس بنز واگن جی علاوه بر اینکه مورد علاقه کیم کارداشیان می باشد, مورد علاقه بازیکنان منچستر یونایتد نیز می باشد

یونایتدی‌های عاشق بنز واگن جی را بشناسید

برای یک فوتبالیست خیلی مهم است که ماشین زیر پایش چه مدلی باشد. مدلی که براساس زیبایی، امکانات، سال تولید و‌ البته قیمتش باعث می‌شود یک بازیکن آن را خریداری کند. ناگفته نماند برای بازیکنان بزرگ و شاغل در فوتبال اروپا تعداد ماشین از یک دستگاه افزایش پیدا می‌کند. دیده شده بعضی بازیکنان برای رفتن سر تمرین، چرخیدن در خیابان، حضور در مهمانی‌های خاص و برای بستن قراردادهای تجاری با ماشین‌های متفاوتی حاضر می‌شوند.

با این حال یک باشگاه در انگلیس وجود دارد که وقتی به تمرینات آن می‌روید در پارکینگ تعداد زیادی ماشین با یک مدل یکسان را مشاهده می‌کنید

. این در حالی است که آن برند اسپانسر باشگاه نیست و اتفاقاً برند رقیب است که هزینه‌های باشگاه را پرداخت می‌کند. صحبت از باشگاه منچستریونایتد است. بنابراین به پارکینگ کمپ کارینگتون نگاهی می‌اندازیم و چرایی این علاقه‌مندی مشابه را بررسی می‌کنیم.

عاشق مرسدس بنز واگن‌ جی
پارکینگ کمپ کارینگتون در یک روز تمرینی عادی بازیکنان منچستر پر است از تعداد زیادی ماشین مرسدس بنز واگن جی (G-Wagon). مدلی که ظاهراً خیلی طرفدار بین بازیکنان یونایتد دارد و جالب اینجاست هر کدام یک رنگ متفاوت را سوار می‌شوند تا زیبایی‌شناسی محوطه پارکینگ کمپ‌ کارینگتون را هم رعایت کرده باشند.

دهن‌کجی به شورلت؟
بازیکنان منچستریونایتد در شرایطی به بنز سوار شدن علاقه نشان می‌دهند که اسپانسر باشگاه در حال حاضر کمپانی شورلت است. کمپانی بزرگ و قدیمی تولید ماشین که متعلق به آمریکاست و شرکت بنز آلمان به‌نوعی رقیب آنها محسوب می‌شود. حالا تمایل یونایتدی‌ها به سوار شدن یک مدل خاص از بنز باعث شده خیلی‌ها فکر کنند آنها به اسپانسر باشگاه که حقوق‌ و هزینه‌های آنها را می‌دهد به‌نوعی دهن‌کجی می‌کنند. تصور کنید کمپی‌ که دور تا دورش لوگوی شورلت وجود دارد، پارکینگش با مرسدس بنز واگن جی پر شده است!

دنیل جیمز و لوک شاو – مشکی
در آخرین جلسه تمرینی یونایتد که برگزار شد دنیل جیمز بازیکن‌ این تیم از ماشین جدیدش رونمایی کرد که مرسدس بنز واگن جی مشکی رنگ بود. او تازه‌ترین مورد از بازیکن‌های یونایتد است که این مدل را خریداری‌ می‌کند. در کنار جیمز، لوک شاو هم همین مدل و همین رنگ را دارد تا تعداد بنزهای واگن جی مشکی به عدد دو برسد.

مارکوس رشفورد – خاکستری
مهاجم منچستریونایتد برای اینکه سر تمرینات حاضر شود از بنز واگن جی استفاده می‌کند. بزرگی و راحتی این ماشین برای قرار دادن ساک و‌ لوازم تمرین باعث شده این مدل به انتخاب اصلی یونایتدی‌ها تبدیل شود. البته رنگ ماشین رشفورد خاکستری و شبیه ماشین‌های نظامی است.

آرون‌ وان بیساکا – آبی
بازیکن سیاهپوست منچستریونایتد هم عاشق مدل واگن جی است و با بنزش سر تمرین می‌‌آید. بنز او آبی پررنگ است و با این رنگ خاص حسابی در کارینگتون برای اطرافیان جلب توجه می‌کند.

فیل جونز – سفید
در حالی که بعضی بازیکنان دنبال جلب توجه و رنگ‌های خاص هستند، عده‌ای هم سادگی را بهترین انتخاب می‌دانند. درست مثل فیل جونز مدافع منچستر که بنزش سفید رنگ است و نشانی از جلب توجه در آن دیده نمی‌شود.

ماشین کیم کارداشیان
بنز مدل واگن جی اما فقط در باشگاه منچستریونایتد طرفدار ندارد و ماشین چهره‌های سرشناس غیرفوتبالی هم هست. نمونه آن کیم کارداشیان مدل معروف آمریکایی است که بنز واگن جی‌ سوار می‌شود و طرفدار این ماشین است. هولی ویلوگبی مدل، مجری و نویسنده معروف انگلیسی هم از این ماشین دارد. ماشینی که نشان می‌دهد هم بین آقایان طرفداران خاص خودش را دارد و هم خانم‌های سلبریتی. قیمت این ماشین طبق آخرین ارزش‌گذاری ۹۰ هزار پوند عنوان شده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی