تمایل ستاره فولاد برای بازگشت به استقلال
آیاندا پاتوسی هافبک تیم فولاد خوزستان تمایل دارد بار دیگر به تیم سابق خود بازگردد

آیاندا پاتوسی به استقلال بازمیگردد؟

اگرچه تیم‌های لیگ برتری تمرینات خودشان را برای ادامه مسابقات لیگ آغاز کرده‌اند تا آماده شوند، اما نیم نگاهی به نقل‌وانتقالات فصل آینده دارند.

بازیکنان نیز قصد دارند برای آینده خودشان تصمیم‌گیری کنند تا با پایان فصل، به تیم‌های دیگری منتقل شوند. در این بین، خبر می‌رسد که آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی تیم فولاد خوزستان بار دیگر ابراز تمایل کرده که به تیم استقلال بازگردد.

پاتوسی نیم‌فصل لیگ هجدهم به استقلال پیوست، اما چون تحت قرارداد باشگاه آفریقایی کیپ‌تاون بود، استقلالی‌ها نتوانستند پول رضایت‌نامه او را بپردازند تا پاتوسی راهی بن‌یاس امارات شده و بار دیگر زیر نظر وینفرد شفر کار کند. عمر حضور پاتوسی در بن‌یاس زیاد نبود و با پیشنهاد فولاد خوزستان به این تیم پیوست. فولادی که توانست پول رضایت‌نامه انتقالش را بپردازد.

پاتوسی که هواداران استقلال او را دوست دارند، بار‌ها در صفحه شخصی‌اش در صحبت با هواداران استقلال ابراز تمایل کرده که اگر امکانش فراهم باشد، بار دیگر می‌تواند برای استقلال بازی کند. این در حالی است که باید دید قرارداد پاتوسی با فولاد به چه شکل است و آیا تیم اهوازی به راحتی بازیکنش را از دست می‌دهد یا خیر.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی