اقدام پدر مسی شایعه حضور وی در اینتر میلان را تقویت کرد
شایعات پیرامون احتمال پیوستن لیونل مسی به اینتر در حالی در ایتالیا قوت گرفته که گفته می شود پدر فوق ستاره آرژانتینی خانه ای را نیز در میلان خریداری کرده است

پدر مسی به شایعات پیوستن این بازیکن به اینتر دامن زد

پیش از این شایعاتی درباره احتمال حضور لیونل مسی در سری آ به گوش رسیده بود. اول از همه رادیو رای این موضوع را مطرح کرد، سپس توتومرکاتو خبری در این باره منتشر کرد و حالا در صفحه اول روزنامه معروف گاتزتا دلو اسپرت نیز به این اتفاق اشاره شده است.

خورخه مسی، پدر فوق ستاره آرژانتینی، اخیرا خانه ای را در کشور ایتالیا و شهر میلان خریداری کرده و همین باعث شده که این شایعات بیش از پیش جدی شود. اینتر پیش از این و زمانی که مسی نوجوان بود نیز برای خرید او تلاش کرده بود و ظاهرا هنوز هم قصد دارد به رویای قدیمی خود جامه عمل بپوشاند.


مهاجم بارسا از عملکرد مدیریت این تیم و استراتژی نقل و انتقالات خوشنود نیست و علاوه بر این در صورت حضور در سری آ می تواند به دوئل جذاب خود با کریستیانو رونالدو ادامه دهد. هرچند اسکای اسپرت ایتالیا مدعی شده که حضور خورخه مسی در میلان مربوط به مسائل مالی است چرا که بر اساس قانون تصویب شده در سال 2017، میزان مالیات پرداختی برای افراد خارجی در این کشور به شدت کاهش پیدا کرد.

البته که این قانون می تواند یکی از دلایل جذب لیونل مسی به فوتبال ایتالیا نیز باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع khabaronline.ir