جنگ استقلال و پرسپولیس برای خرید رشید مظاهری و پیام نیازمند!
طبق خبرهایی که به فوتبالی رسیده است پیام نیازمند و رشید مظاهری هم در لیست خرید استقلال هستند و هم در لیست خرید پرسپولیس

استقلال و پرسپولیس به دنبال دروازه‌بانان سپاهان و تراکتور، رشید و پیام کجا می‌روند؟

ترانسفر علیرضا بیرانوند به آنتورپ بلژیک سبب شد تا یحیی گل محمدی به فکر تعیین جانشین برای وی در فصل آینده بیفتد. این در حالی است که مجیدی هم چندان از عملکرد سید حسین حسینی راضی نیست. البته با توجه به جایگاه فرهاد مجیدی که متزلزل به نظر می رسد، اگر او از استقلال برود، مطمئنا جانشین او به دنبال آوردن یک دروازه بان طراز اول به استقلال است.

یحیی گل محمدی هم هر چند از رادو راضی است اما از قرار معلوم گل محمدی لیست خرید خود را نهایی کرده است و می خواهد جانشین بیرانوند را از بین پیام نیازمند و رشید مظاهری تعیین کند.

رقابت بر سر این دو دروازه بان بین استقلال و پرسپولیس مطمئنا قیمتشان را بالا می برد و این در حالی است که پیام نیازمند دروازه بان سپاهان طبق آنچه در قراردادش گنجانده شده است برای پیوستن به باشگاه های داخلی بایستی یک سال دیگر منتظر بماند تا قراردادش به اتمام برسد که سنگی بزرگ پیش پای او و پرسپولیس یا استقلال در عقد قرارداد است.

البته اگر نیازمند مبلغ رضایت نامه‌اش را بدهد می تواند به هر تیمی که خواست برود! امیرقلعه نویی که برخی‌ها از حضور قطعی‌اش در استقلال فصل آینده خبر می دهند، هم بدش نمی آید چند بازیکن تاپ سپاهان مثل نیازمند و یکی دو بازیکن دیگر را با خودش به استقلال برود. البته اگر به استقلال برود!

 مظاهری نیز دو سال دیگر از قراردادش با تراکتور باقی مانده است اما در صورت پرداخت مبلغ رضایت خود می تواند از پرسپولیس سر در بیاورد. او یکی از پرسپولیسی های دو آتشه است و خیلی دوست دارد به پرسپولیس برود حتی شنیده شده خود او هم با مرتبطان باشگاه پرسپولیس تماس هم گرفته است اما اگر پرسپولیسی‌ها او را نخواهند شاید سر از استقلال دربیاورد.

البته هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، در نظر دارند مذاکرات رسمی با این بازیکنان را به پایان فصل جاری رقابت های لیگ برتر و جام حذفی موکول کنند تا حاشیه ای در این باره به وجود نیاید اما معمولا در این راه موفق نمی شوند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net