آفتاب گرفتن رونالدو با تکیه دادن به خودروی سه میلیون یورویی!
رونالدو عکس جدیدی از خودش را منتشر کرده است که در آن به ماشین میلیون دلاری اش تکیه داده است

علاقه رونالدو به بوگاتی!

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس تصویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرده که به یک خودروی "بوگاتی چیرون" تکیه داده است و آفتاب می گیرد. رونالدو در توضیح این تصویر که در گوشه ای از آن تصویر یک خودروی مرسدس بنز کلاس S دیده می شود، نوشته است:" تو چشم اندازت را انتخاب کن."

کریستیانو رونالدو یکی از ثروتمندترین ورزشکاران دنیاست و خودروی بوگاتی چیرون هم یکی از خودروهای محبوب در پارکینگ اوست. این خودرو می تواند در عرض 2.5 ثانیه از سرعت صفر به 100 برسد.

این خودرو که جانشین بوگاتی ویرون شده یکی از لوکس ترین خودروهای حال حاضر دنیاست که می تواند در 6.1 ثانیه از سرعت صفر به 200 کیلومتر بر ساعت برسد، در عرض 13.1 ثانیه از صفر به 300 کیلومتر ب رساعت برسد و در عرض 34.6 ثانیه از سرعت صفر به 400 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

 

این خودروی بسیار لوکس سه میلیون یورو قیمت دارد. البته نکته این جاست که این خودرو بسیار محدود است و افراد کمی در دنیا می توانند صاحب آن باشند که کریستیانو رونالدو هم یکی از آنهاست که به حدی خودرویش را دوست دارد که نه تنها آن را در پارکینگش قرار می دهد بلکه از این بوگاتی به عنوان تکیه گاه استفاده می کند!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net