مورد عجیب ستاره بایرن مونیخ بخاطر حضور معشوقه اش در تیم زنان پاری سن ژرمن
ستاره جوان تیم بایرن مونیخ درحالی به مصاف تیم پاری سن ژرمن می رود که معشوقه اش در تیم زنان این باشگاه حضور دارد

فینال عجیب آلفونسو دیویس؛ نامزدش بازیکن پاریسن ژرمن است!

آلفونسو دیویس مدافع چپ بایرن مونیخ به یکی از پدیده های تیم آلمانی تبدیل شده است و نصف اروپا شرایط خریدنش را دنبال می کنند.

این دفاع چپ 19 ساله باید روز یکشنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاریسن ژرمن برود اما این بازی برایش خیلی خاص است. بازیکن کانادایی برای اولین بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند که قطعا همه تلاش خود را خواهد داشت تا بایرن برای ششمین بار بتواند قهرمان اروپا شود.

اما این بازی برای دیویس یک نکته خاص و عجیب دیگر هم دارد: نامزدش هم مثل خودش فوتبالیست است و در تیم زنان پاریسن ژرمن توپ می زند و به همین خاطر به نظر می رسد که این بازی به شکل متفاوتی برای او رقم خواهد خورد. خیلی از هواداران می خواهند بدانند که جوردین هویتما نامزد دیویس در فینال لیگ قهرمانان اروپا طرفدار تیمی خواهد بود که  در آن توپ می زند یا از تیم نامزد خود طرفداری خواهد کرد اما به نظر می رسد که هر تیمی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود باز هم حداقل یک نفر در روز یکشنبه در خانه دیویس خوشحال خواهد بود!

دیویس سه سال است که رابطه خود را با جوردین آغاز کرده است هر چند که مسیر فوتبالی آنها باعث شده تا دور از هم زندگی کنند. البته آنها سعی می کنند که حتی المقدور از فرصت تعطیلات خود استفاده کنند تا با همدیگر ملاقات کنند.

البته نکته این جاست که تیم زنان پاریسن ژرمن هم شانس قهرمانی اروپا را دارد و بدین ترتیب هیچ بعید نیست که آلفونسو و جوردین امسال هر دو با هم قهرمان اروپا شوند که در نوع خود اتفاق جالبی خواهد بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  footballi.net