رقم پیشنهادی مهدی ترابی به پرسپولیس؛ 13 میلیارد تومان!!!
سرپرست باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی مهدی ترابی هافبک این تیم به مدیران پرسپولیس را نجومی اعلام کرد و گفت پرداخت این مبلغ  خارج از توان باشگاه است

درخواست 13 میلیاردی ترابی از پرسپولیس

مهدی رسول‌پناه روز گذشته و در توضیح به هواداران معترض درباره از دست رفتن برخی گزینه‌های یحیی گل‌محمدی در فصل نقل‌وانتقالات توضیح داد: "برخی از این بازیکنان رقم‌های نجومی به ما اعلام کردند. من درباره بازیکنان باید بگویم برخی نفرات ارزش دارند، بعضی مانند شجاع خلیل‌زاده جزو بهترین و باغیرت‌ترین بازیکنان پرسپولیس هستند. وی مشکلی برای تمدید قرارداد ندارد اما کادر فنی اعتقاد دارد قرارداد باید به شکلی بسته شود که بین بازیکنان اختلافی نباشد. درست نیست یک بازیکن 13میلیارد بگیرد و دیگری 2میلیارد"

به نظر می رسد منظور رسول‌پناه از بازیکن 13میلیاردی مهدی ترابی است.در حال حاضر نیز با توجه به افت پول ملی، متعادل کردن رقم قرارداد بین ستاره‌های پرسپولیس سخت شده چراکه بشار در صورت توافق با پرسپولیس و افزایش مبلغ قرارداد، قرار است با قراردادی حدود 10/5میلیاردی ماندنی شود و طبیعی است که بازیکنان دیگری مثل ترابی و شجاع خواهان افزایش قراردادشان با توجه به نرخ ارز در بازار آزاد باشند.

با توجه به اختلاف دلار و ریال به نظر می رسد به نوعی مدیریت این مساله تقریباً غیرممکن است و اگر قرار باشد شجاع، امیری، علیپور، نوراللهی و سایر ستاره‌های تیم هم قراردادهایی حدود 10میلیارد تومان ببندند تمام معادلات مالی باشگاه به‌هم می‌خورد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net