از کما خارج شدن دختر فوتبالیست پس از شنیدن صدای فرانچسکو توتی
پیام فرانچسکو توتی برای دختری که به کما رفته بود باعث شد که این دختر از کما خارج شود

معجزه در رم؛ صدای توتی بازیکن سابق لاتزیو را از کما خارج کرد!

پیام فرانچسکو توتی باعث شد تا یک بازیکن سابق تیم لاتزیو از کما خارج شود.

ایلنیا ماتیلی ۱۹ ساله، در ماه دسامبر به همراه دوستش در حال بازگشت به خانه بود که دچار سانحه رانندگی شد و به کما رفت. راننده خودرو، ماترینا اورو در جا جان خود را از دست داد اما ایلنیا زنده ماند. ایلنیا که سابقه بازی برای تیم بانوان لاتزیو را برای سال‌ها داشت اما طرفدار تیم رم است به بیمارستان گاملی در شهر رم انتقال یافت.

او به دلیل جراحات سنگین برای ۹ ماه به کما رفت. در دورانی که ایلنیا به کما رفته بود، پدر و مادر او که می دانستند تا چه اندازه ایلنیا به رم علاقه دارد سرود رم را برای او پخش می‌کردند که در نهایت هنگامی که توتی برای ایلنیا یک پیام تصویری فرستاد و پیام برای او پخش شد ایلنیا به طرز معجزه آسایی از کما خارج شد!

توتی در پیام تصویری که برای ایلنیا فرستاده بود گفته: ایلنیا! خسته نشو. تو می‌توانی از پس این کار بر بیایی. ما همه کنار تو هستیم.

رسانه ریپابلیکا در این زمینه نوشته پدر و مادر ایلنیا به توتی گفته‌اند: صدای تو با شور و عشقی که ایلنیا به رم داشت ترکیب و باعث شد او بیدار شود. بازگشت لبخند به صورت او آن قدر مسری است که چشمانش را هم پر از نور و شادی کرده!

خانواده ایلنیا قصد دارند با توتی ملاقات کنند تا از او بابت پیامی که فرستاده تشکر کنند. ایلنیا هنوز سلامتی خود را به طور کامل به دست نیاورده اما خانواده‌اش خطاب به توتی گفته اند: می‌خواهیم تو را ملاقات کنیم. ایلنیا در انتظار تو است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net