واکنش خواهر رونالدو به ابتلای وی به کرونا
کاتیا آوئیرو، خواهر کریستیانو رونالدو، با انتشار پستی عجیب در صفحه اینستاگرامش به خبر ابتلای این بازیکن به ویروس کرونا واکنش نشان داده است

واکنش خواهر رونالدو به ابتلای او به کرونا: این بزرگترین فریب است!

روز سه شنبه تایید شد که آزمایش ابتلای کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا مثبت بوده و این بازیکن از ترکیب تیم ملی پرتغال کنار گذاشته شده و مجبور به حضور در قرنطینه شد.

در بیانیه منتشر شده از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال آمده بود که این بازیکن پس از مثبت شدن تستش از تمرینات کنار گذاشته شده و در دیدار برابر سوئد در میدان حضور نخواهد داشت اما حالش خوب است و در قرنطینه حضور دارد.

سایر بازیکنان پرتغال پس از این اتفاق نیز تست دادند که جواب تست همگی آنها منفی شد تا شرایط برای این تیم سخت‌تر از قبل نشود.

پس از انتشار این خبر بود که کاتیا آویرو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

" اگر کریستیانو رونالدو باید کسی باشد که جهان را بیدار می‌کند باید بگویم که این مرد پرتغالی فرستاده‌ای از سوی خداوند است. از تو سپاسگزارم!

باور دارم که امروز هزاران نفر از کسانی که مانند من باور زیادی به شیوع این بیماری، به تست‌ها و بررسی شرایط داشتند دیدند که این بزرگترین فریبی است که از زمان تولد دیده‌ایم.

جمله‌ای که امروز خواندم و ایستاده برایش دست زدم: " احمق فرض کردن تمام دنیا بس است. " شما چشم‌هایتان را باز کنید، لطفا. "



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net