عصبانیت و انتقاد شدید استقلالی ها از لغو بازی های پرسپولیس
طرفداران استقلال لغو بازی پرسپولیس و نساجی در فاصله دو هفته مانده به شروع دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را لطف بیش از حد به سرخ‌پوشان پایتخت نشین می‌دانند

انتقاد استقلالی‌ها به لغو مسابقات پرسپولیس

 پس از اعلام لغو مسابقات تیم پرسپولیس به منظور حضور در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا موجی از انتقاد و گلایه از سوی طرفداران استقلالی در رابطه با این موضوع در صفحات مجازی و کانالهای هواداری به راه افتاد.

اینکه به خاطر دیدار ۲۹ آذر تیم پرسپولیس، مسابقات قبلی این تیم برابر نساجی قائمشهر، ذوب آهن و سپاهان برگزار نمی‌شود با اعتراض استقلالی‌ها مواجه شده و آنها معتقدند که وزارت ورزش بیش از حد به تیم پرسپولیس اهمیت می‌دهد.  

طرفداران دو آتشه استقلال با یادآوری اتفاقات مختلف در یکی دو سال گذشته به ویژه سال ۲۰۱۸ که تیم پرسپولیس برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرده بود لغو بازی نساجی در فاصله دو هفته مانده به شروع دیدار فینال را لطف بیش از حد به این تیم دانسته‌اند.

این در حالی است که مسئولین برگزاری دیدار فینال در AFC و دوحه محل برگزاری مسابقه به علت شیوع بیماری کرونا از کاروان تیم پرسپولیس درخواست کرده‌اند تا به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک هفته زودتر به قطر رفته و در قرنطینه قرار بگیرند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir