نکات جذابی که درباره سردار آزمون و مهدی طارمی نمی دانید!
سردار آزمون و مهدی طارمی به شدت مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفته‌اند و حالا قصد داریم به بیان نکاتی جذابی درباره این 2 بازیکن تیم ملی ایران بپردازیم

نکات خواندنی درباره آزمون و طارمی

حتما خبرهای خوب را درباره سردار آزمون و مهدی طارمی می‌شنوید و با آب و تاب آنها را دنبال می‌کنید. زوج خط حمله تیم‌ملی حالا یک زوج در حد کلاس جهانی به حساب می‌آیند. بی‎شک این دو معروف‌ترین زوج تاریخ خط حمله ایران هستند؛ به این لحاظ که در دنیا اسم و رسم خوبی برای خود جور کرده اند.

سردار که چند سالی است در روسیه خوش می درخشید و مورد توجه رسانه ها و باشگاههای اروپایی قرار دارد. مهدی هم با گلزنی مداوم در ریوآوه حالا در پورتو، بزرگترین باشگاه پرتغال و یکی از باشگاههای مطرح اروپا بازی می‌کند.

از نظر فوتبالی تکلیف این دو مشخص است. به اندازه کافی آنها را در زمین مسابقه دیده‌اید. ولی خارج از زمین مسابقه سردار و مهدی را چقدر می شناسید؟

سردار آزمون

کلا بچه با مطالعه‌ای است. در اردوهای تیم ملی زیاد کتاب می‌خواند. عاشق خانواده است. با تمام فامیل رابطه خوبی دارد. گرفتاری‌های فوتبالی و دوری از ایران هیچوقت باعث نشده تا بین او و اقوام فاصله بیفتد. شدیدا هوای همه را دارد. به همین خاطر بین مردم گنبد هم به محبوبیت فراوانی رسیده. هیچکس به اندازه سردار در این شهر محبوب نبوده است.

آزمون در کنار فوتبال یک مغازه موبایل فروشی، یک تور مسافرتی و همینطور یک صرافی دارد. او بیزینس من خوبی است ولی تمام تمرکزش را روی فوتبال گذاشته و کار را به دیگران سپرده. سردار بچه شوخ طبعی است. جزو ماشین بازهای تیم ملی به حساب می آید و لامبورگینی سوار است. وقتی این کارخانه معروف اولین شاسی بلند خود یعنی اوروس را وارد چرخه تولید کرد، آزمون سریعا یکی از آنها را سفارش داد.

او به بازی های کامیپوتری هم علاقه زیادی دارد. بیشتر بازی‌های جنگی می‌کند و در این زمینه در تیم ملی رقیب ندارد. او با اکثر بازیکنان رابطه خوب و دوستانه ای دارد. با همه هم شوخی می کند. بیرانوند و مهدی از جمله دوستان بسیار نزدیک سردار هستند.

مهدی طارمی

او هم مثل سردار کتاب خوان است. در اردوهای تیم ملی همیشه یک کتاب به دست دارد و در وقت بیکاری ترجیح می‌دهد بیشتر مطالعه کند. اهل جار و جنجال و حاشیه نیست. همیشه می گوید از این چیزها فراری است ولی به دلیل عملکردی که در زمین داشته همواره تو چشم است و مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد.

مهدی هم جزو ماشین بازهاست ولی ترجیح می‌دهد کسی نداند سوار چه ماشینی می‌شود. او هم شدیدا خانواده دوست است. همیشه برای تصمیمات مهم از پدر و برادرش مشاوره می گیرد. هر دو آنها فوتبالی هستند. پدرش مربی فوتبال است و برادرش در لیگ یک بازی می‌کند.

مهدی قبلا کافه داشت ولی الان کسی نمی‌داند هنوز این کافه را دارد یا نه؟ خیلی اهل خط رند و اینطور چیزها نیست. به خودش خیلی می رسد و علاقه زیادی در خریدن لباس های روز دارد.

او برخلاف سردار زیاد اهل بازی‌های کامیپوتری نیست ولی به گفته بازیکنان تیم ملی استعداد عجیبی در این زمینه دارد و گاهی می تواند در پلی استیشن شگفتی‌های عجیبی خلق کند. او درپرتغال کلا سر و شکل زندگی خود را عوض کرده. هم به لحاظ استراحت و هم از نظر تغذیه. به همین دلیل پیشرفت بسیار خوبی در آنجا داشته است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir