یکی از این 3 ستاره جایگزین مسی در بارسلونا می شود
قرارداد لیونل مسی در انتهای فصل به پایان خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید نیست و او می‌تواند از ژانویه مذاکراتش را با سایر باشگاه‌ها آغاز کند و همین باعث نگرانی هواداران این تیم شده است

در صورت جدایی مسی از بارسا؛ کدام بازیکنان جایگزین اسطوره می‌شوند؟

لیونل مسی بازیکن 33 ساله در تابستان اعلام کرد که خواهان جدایی از بارسلوناست. استعفای جوزپ ماریا بارتومئو باعث شد که بسیاری از هواداران امیدوار شوند که او در این تیم ماندگار شود اما هنوز خبری از تمدید قرارداد این بازیکن نیست.

مدیرعامل جدید با ایده‌های درست می‌تواند مسی را متقاعد کند که در این تیم بماند اما تکلیف مدیرعامل این تیم نیز هنوز مشخص نیست. با این حال عملکرد تیم رونالد کومان تا به این جای کار عملکرد امیدوار کننده‌ای نداشته که بارسلونا بتواند در این فصل عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بنابراین اگر مسی تصمیم به جدایی بگیرد چه کسی جانشین او خواهد شد؟ در این مطلب بازیکنانی که چنین شانسی دارند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.


لائوتارو مارتینز


تلاش بارسلونا برای جذب مهاجم اینتر حتی پیش از آن که مسی خواهان جدایی شود نیز مطرح شده بود. مهاجمی پویا با پتانسیل بالا که می‌تواند ارزش بالایی را به ترکیب تیم بارسا در غیاب مسی اضافه کند. بازیکن تیم ملی آرژانتین تا تابستان 2023 با اینتر قرارداد دارد. اینتر در طول تابستان علاقه‌ای به فروش بازیکن 23 ساله خود با قیمت پایین نداشت. به محض این که لائوتارو به پایان قراردادش نزدیک شود بارسا برای جذب او اقدام خواهد کرد.


نیمار


این بازیکن یکی از مشخص‌ترین گزینه‌هاست و همیشه صحبت درباره بازگشت او به نوکمپ وجود داشته است. تنها شانس این بازیکن برزیلی برای بازگشت به باشگاه سابق خود در حال حاضر دیدار در دادگاه یا لیگ قهرمانان است. شرایط مالی بارسلونا بدین معناست که این قرارداد در حال حاضر ممکن نیست. با این حال شرایط ممکن است تغییر کند. امیلی روسارد، یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا، پیش از این از علاقه نیمار به بازگشت به این تیم خبر داده بود اما مدعی شده بود که تنها حالت انجام این کار پایان قرارداد او در پاریس است. از قرارداد فعلی او با پی اس جی فقط 18 ماه باقی مانده اما مدیران این تیم خواهان تمدید قرارداد فوق ستاره خود هستند.


محمد صلاح


اگر مشکلات مالی بارسلونا را در نظر نگیرید، مهاجم مصری بهترین گزینه از نظر دلایل ورزشی برای پر کردن جای لیونل مسی در ترکیب بارسلوناست. صلاح در 28 سالگی در دوران اوج خود قرار داد و در فصول اخیر ثابت کرده که یکی از بهترین مهاجمان اروپاست. اخیرا نیز صحبت‌هایی درباره عدم رضایت این بازیکن از حضور در لیورپول به گوش رسیده است. او در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی آس اعلام کرد که احتمال انتقال به رئال مادرید یا بارسلونا را رد نخواهد کرد. صلاح نیز مانند مارتینز دو سال و نیم دیگر با لیورپول قرارداد دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net