تعریف خاص مسی از رونالدو
لیونل مسی 4 روز دیگر بازیکن آزاد می‌شود و میتواند با هر تیمی مذاکره کند

چراغ سبز مسی برای ماندن در بارسلونا

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا ۴ روز دیگر بازیکن آزاد می شود و می تواند با هر تیمی مذاکره کند.او که با یکی از شبکه های تلویزیونی حرف می زد یک بار دیگر تاکید کرد که عاشق بارسلونا است.

گزیده ای از حرف های مسی را در زیر بخوانید:


*بارسلونا زندگی من است، من عاشق بارسلونا هستم.

*در هر رشته ورزشکار خاصی را تحسین می کنم، کریستیانو در فوتبال، لبرون در بسکتبال، نادال در تنیس.

*بارسلونا دچار مشکلات اقتصادی شدیدی است.

*من شکست را دوست ندارم و درصورت شکست کارهایی انجام می دهم که بعدا از انجام آنها پشیمان می شوم.

*برای من برنده شدن مهم تر از بهترین بودن است.

*واقعیت این است که امروز حال من خوب است  درست است که من در تمام تابستان شرایط بدی داشتم و دلیلش هم چگونگی پایان فصل و سپس آنچه در تابستان اتفاق افتاد بود. مسائلی مانند بوروفکس و همه اینها، اما امروز احساس خوبی دارم و می خواهم برای همه جام های پیش رو مبارزه کنم. می دانم که باشگاه دوران سختی را پشت سر می گذارد و همه مسائلی که بارسلونا را احاطه کرده اند دشوار است، اما من مشتاقانه منتظر ادامه مسیر هستم.

*بدیهی است که ما از آنچه اتفاق می افتد آگاه هستیم، مردم فکر می کنند که ما در یک حباب هستیم و به هیچ چیز اهمیتی نمی دهیم و فقط درآمد پول زیادی بدست می آوریم. این درست است، اما اینکه به هیچ چیز اهمیت نمی دهیم یک دروغ است. ما نیز در واقعیت زندگی می کنیم.

*زندگی ما نیز خیلی عادی و بعضی اوقات خسته کننده است. من می توانم شرایط را برای شما توضیح بدهم. ما صبح بیدار می شویم، صبحانه می خوریم، به مدرسه می رویم، من راهی تمرین می شوم و به برنامه های هفتگی میپردازیم. به عنوان مثال تیاگو و ماتئو در هفته دو بار فوتبال بازی می کنند. در نهایت تلویزیون تماشا می کنیم و موارد دیگر.

*من واقعا دوست ندارم در مورد سیاست صحبت کنم و علاقه ندارم نظر خود را در مورد انتخابات اعلام کنم. سعی می کنم به همه حرف ها گوش فرا داده و یاد بگیرم. من دوست دارم با مردمم صحبت کرده و نظر خود را ارائه دهم، اما در یک فضای بسته. تنها چیزی که می خواهم این است که شرایط کشور بدون دزدی و تصمیمات عجیب و غریب پیش ببرد.

*به مرگ فکر نمی کنم.حقیقت این است که من مرگ را تصور نکرده یا نمی خواهم به آن فکر کنم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir