مشخص شدن لیست هنرمندهای حاضر در مهمانی لاکچری نیمار
در ساعات اخیر، اخبار حاشیه ای و جنجالی زیادی در مورد نیمار منتشر شده است. در حقیقت نیمار با وجود بحران کرونا تصمیم گرفته است که به بهانه سال نوی میلادی در عمارت شیک خود یک مهمانی مجلل به مدت 5 روز با دعوت از پانصد مهمان برگزار کند

در مهمانی لاکچری نیمار چه خبر است؟

نیمار مهمانی بسیار مجللی در عمارت مجلل خود در ماگاراتیبا در ریو دوژانیرو برگزار کرده است. ستاره برزیلی در منزل خود حتی یک دیسکو هم آماده کرده است.

ستاره سابق بارسلونا از خواننده ها و هنرمندهای زیادی برای این مهمانی دعوت کرده است که حالا رسانه ها از برخی از هنرمندهای مدعو به این مراسم رونمایی کرده اند.

لئو دیاز خبرنگار برزیلی گزارش داده است که چهره هایی نظیر وسلی سافادائو، لودمیا، الکساندر پیروس، منوس ای مایس، لئو سانتانا، هارمونیا دو سامبا، برونینیو، دیوی او کوینیو و ژلتو ملوکه برخی از چهره هایی هستند که در این مهمانی پنج روزه کنسرت زنده اجرا خواهند کرد و مهمانی مجلل نیمار را داغ تر خواهند کرد.

با وجود انتقادها و اخباری که از این مهمانی مجلل در میانه بحران کرونا مطرح شده است، نیمار و نزدیکانش هیچ واکنشی به این اخبار نداشته اند.

در حالی که بحران کرونا اکثر فعالیت های اجتماعی را مختل کرده است، ستاره برزیلی 500 نفر را در یک خانه دور هم جمع کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: football.net