متلک های بلژیکی ها به بیرانوند پس از خوردن 3 گل
دومین بازی علیرضا بیرانوند برای آنتورپ در لیگ بلژیک باعث افزایش انتقادها از دروازه‌بان ایرانی آنتورپ شده است

انتقاد از بیرانوند بخاطر خوردن 3 گل

بیرانوند که به خاطر مصدومیت ژان بوتز دروازه‌بان اول آنتورپ به ترکیب اصلی این تیم رسیده، در بازی امروز مقابل میشلن( یا با تلفظ دیگر مشلان) روز خوبی را سپری نکرد و 3 گل از حریف خورد تا در سومین بازی‌اش برای آنتورپ، باز هم در ثبت کلین‌شیت ناکام باشد.

بیرانوند که در نیمه اول دروازه تیمش را بسته نگه داشته بود، بین دقایق 59 تا 68 و در کمتر از ده دقیقه سه گل از حریف خورد تا سوژه انتقادهای زیادی در توئیتر شود. موضوعی که مورد توجه سایت voetbalprimeur بلژیک هم قرار گرفته و این سایت برخی از توئیتهای انتقادی از دروازه‌بان ایرانی آنتورپ را منتتشر کرده است. کاربری نوشته با توجه به طولانی بودن زمان دوری بوتز از میادین، آنتورپ با علیرضا بیرانوند امتیازات زیادی از دست خواهد داد.

کاربر دیگری او را دروازه‌بانی دانسته که ثبات خوبی ندارد و معلوم نیست چرا طرفداران او، معتقد بودند که حق این دروازه‌بان حضور در ترکیب اصلی است و بوتز باید نیمکت نشین او شود.

 یک کاربر هم به این نکته اشاره کرده که اگر می‌خواهید متوجه شوید که مارک ویلوتس چقدر مربی سطح پایینی است کافیست اظهارنظر او درباره بیرانوند را بخوانید که دروازه‌بان ایرانی را با تیبو کورتوا مقایسه کرده بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net