شام رومانتیک رونالدو و نامزدش! عکس
رونالدو و نامزدش جورجینا یک شام عاشقانه را با یکدیگر تجربه کردند

شام عاشقانه رونالدو و جورجینا

در حالی که در این شب از رقابت‌های فوتبال در سطح اروپا تمامی نگاه ها به بازی حساس اینتر و میلان از رقابت‌های کوپا ایتالیا بود، کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش به صرف شامی دو نفره مشغول شدند و جورجینا رودریگز تصویری از میز شام منتشر کرد و این میز به شکلی رومانتیک تزئین شده بود.

اینتر موفق شد با نتیجه دو بر یک میلان را شکست دهد و زلاتان ابراهیموویچ در این بازی حاشیه سازی زیادی داشت و با روملو لوکاکو درگیر شد اما کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، به این بازی توجه نداشت و رقابت زلاتان و لوکاکو عین خیالش نبود و به صرف شام روی میزی رومانتیک به همراه نامزدش جورجینا رودریگز مشغول شد و تصویر این میز را نامزدِ رونالدو منتشر کرد.

گفتنی است که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، در حال حاضر 4 فرزند شامل دو دختر و دو پسر دارد که پسر بزرگ او جونیور نام دارد.

رونالدو در حال حاضر با جورجینا رودریگز زندگی می‌کند و یک دختر از او به نام آلانا مارتینا دارد و آن‌ها تصمیم گرفتند در شبی که دربی دلا مادونینا برگزار می‌شد، کاملا بی توجه به آن بازی، شامی رومانتیک به اتفاق هم صرف کنند.


شام عاشقانه رونالدو و جورجینا

شام عاشقانه رونالدو و جورجینا



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net