جزئیات توهین زلاتان ابراهیموویچ به لوکاکو در دربی میلان
شب گذشته لوکاکو با ابراهیموویچ درگیری لفظی پیدا کرد و این ماجرا حسابی خبرساز شده است

سیر تا پیاز دعوای زلاتان و لوکاکو

زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکامو در بازی میلان و اینتر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا که با پیروزی دو بر یک اینتر همراه شد در پایان نیمه‌ی اول با یکدیگر درگیر شدند.

گمانه‌زنی هایی وجود داشت که علت این درگیری، توهین نژاد پرستانه‌ی زلاتان به لوکاکو بوده است اما این ادعا ها به طوری قوی تکذیب شد و به نظر می‌رسد که ماجرا اساسا چیز دیگری بوده است.

به نظر می‌رسد که زلاتان ابراهیموویچ آغاز کننده‌ی این درگیری بوده است و به سال های دور لوکاکو اشاره کرده است. روملو لوکاکو هنگامی که از اورتون به چلسی رفته بود، گفته می‌شد که این کار را به گفته‌ی مادرش و از روی حرف یکی از جادوگران آفریقایی انجام داده است که به او گفته در چلسی می‌تواند از اورتون موفق تر باشد. فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل اورتون هم به این ادعا ها دامن زده بود.

نام این نوع از جادو voodoo "وودو" بوده و فرهاد مشیری گفته بود که لوکاکو به این قضایا باور دارد اما خودِ لوکاکو این ادعا ها را تکذیب کرده بود و گفته بود که یک مسیحی کاتولیک است و وودو بخشی از زندگی‌اش نیست و به خاطر این حرف ها از مشیری شکایت خواهد کرد.

اکنون در دعوای زلاتان و لوکاکو، ابراهیموویچ به حالت تمسخر به روملو گفته بود:"برو و به جادوی وودو و حرف جادوگران عمل کن الاغِ کوچک" و پس از این حرف بود که لوکاکو منفجر شد و به زلاتان حمله‌ور شده و خطاب به او از الفاظ رکیکی استفاده کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net