خروج اشکان از لیست خرید یحیی؛ مذاکره استقلال با دژاگه
شایعاتی درباره جدایی اشکان دژاگه از تراکتور و پیوستن او به استقلال منتشر شده است

مذاکره استقلال با اشکان دژاگه

در حالی که به پنجره نقل و انتقالات زمستانی در لیگ برتر ایران نزدیک خواهیم شد گمانه زنی درباره جابجایی بازیکنان بیشتر از گذشته به گوش می رسد.

با جذب ترابی کمی خیال پرسپولیسی ها از بابت خط هافبک و خط حمله راحت شد، هرچند ترابی تا بازی با سایپا نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند، اما از آن به بعد می تواند قسمت زیادی از بار هجومی پرسپولیس را به دوش بکشد. پس از این که ترابی توسط باشگاه جذب شد، سوال بزرگ هواداران این است که خریدهای بعدی پرسپولیس چه بازیکنانی هستند.  در یکی، دو روز گذشته و پس از ناراحتی که بین اشکان دژآگه و هواداران تراکتور پیش آمد، ناگهان نام این بازیکن برای حضور در پرسپولیس از سوی چند رسانه غیررسمی مطرح شد. پیگیری ها نشان می دهد که پرسپولیسی ها فعلا در حال حاضر  برنامه ای برای جذب او ندارد. 

گفته می شود سن بالای دژآگه و البته مصدومیت های زیادی که او دچارش می شود، باعث شده تا پرسپولیسی ها که خود را برای قهرمانی در پنجمین دوره پیاپی لیگ و حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کنند روی جذب این بازیکن حساب نکنند، هر چند برخی ها بر این عقیده هستند که اگر دژاگه بازیکن آزاد باشد یحیی شاید به دنبال جذب او باشد اما پیگیری ها نشان می دهد این احتمال هم بسیار ضعیف خواهد بود.

یحیی اولویت خود را در نقل و انتقالات روی جذب مدافع گذاشته است و آنچه مشخص است پرسپولیس در خط دفاعی نیاز به تقویت دارد و بعد از تقویت خط دفاع امکان جذب بازیکن دیگر در خط خط حمله هم وجود دارد.

البته دیروز خبر آمد که دژاگه با نمایندگان باشگاه استقلال هم مذاکراتی داشته و باید دید آیا او می تواند به راحتی از تراکتور جدا شود یا اینکه در تبریز می ماند. پاشنه آشیل دژاگه مصدومیت هایی است که گاه و بیگاه به آن مبتلا می شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net