اتفاق جالب برای زن و شوهر ملی پوش فوتبال ایران!
زوج ملی‌پوش فوتبال ایران با پیراهن تیم‌های ملی فوتبال مردان و زنان به میدان رفتند، هر دو موفق به گلزنی شدند

گلزنی قلی زاده و همسرش در یک روز

در شرایطی که نیمه نخست دیدار ایران و هنگ‌کنگ به پایان رسید، که شاگردان دراگان اسکوچیچ با تک گل علی قلی‌زاده که از زاویه بسته موفق به گلزنی شده بود، به رختکن رفتند؛ قلی‌زاده که در عرصه باشگاهی فصل خوبی را با شالروا گذراند، یکی از مهره‌های مورد علاقه اسکوچیچ است که پس از حضور این سرمربی در تیم ملی، به بازیکن ثابت ترکیب تیم ملی بدل شده است.

هافبک خلاق و بازیساز تیم ملی فوتبال ایران که از زاویه‌ای کاملا بسته گل زیبایی را امروز توانست وارد دروازه هنگ‌کنگ کند، پس از گلزنی مقابل دوربین‌ها گل خود را به همسرش یاسمن فرمانی که در تیم ملی فوتبال زنان به میدان می‌رود و هم‌چنین در عرصه باشگاهی نیز بازیکن تیم فوتبال زنان شالروا بلژیک است، تقدیم کرد.

اتفاق جالب‌توجه این‌که فرمانی هم این روزها در اردوی تیم ملی فوتبال زنان است و خود را برای حضور در تورنمنت دوستانه و بین‌المللی بلاروس آماده می‌کند..

لحظاتی پیش از آغاز مصاف ایران و هنگ‌کنگ بود که سوت پایان دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زنان و آکادمی اردلان زده شد؛ دیداری که در آن یاسمن فرمانی یکی از گلزنان تیم ملی فوتبال زنان ایران بود تا یک اتفاق ویژه و جالب‌توجه در عرصه فوتبال ملی رقم بخورد و زوج ملی‌پوش فوتبال ایران، در یک روز با پیراهن تیم ملی موفق به گلزنی شوند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir