واکنش علی دایی به ماجرای عباس بوعذار و زدن واکسن خارج از کشور
علی دایی اسطوره فوتبال ایران اعلام کرد که در خارج از کشور واکسن کرونا زده است

علی دایی: خارج از کشور واکسن زده ام

علی دایی اسطوره فوتبال ایران در جدیدترین صحبت های خود که با ایسنا انجام داده، نکات جالبی را مطرح کرده که بخشی از آن را در ادامه می خوانید:

دایی درباره پیشنهاد اورتون گفت: من عادت به پشت میز نشینی ندارم. من اگر بخواهم در فوتبال کار کنم، دوست دارم در مستطیل سبز باشم. هرکسی را برای کاری ساخته‌اند و تاکنون در این ۲۵ سال پشت میز شرکتم ننشسته‌ام و به این موضوع عادت ندارم.


سرمربی اسبق تیم‌ملی درباره ماجرای اخراج شدن از تیم‌ملی پس از بازی با عربستان به خاطر راه ندادن محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت ایران به رختکن تیم‌ملی توضیح داد: من نمی‌خواستم به گذشته فلش‌بک بزنم ولی چنین اتفاقی افتاد. وسط بازی به آن مهمی تمرکز ما به هم خورد و بازی یک هیچ برده را باختیم. من همان شب اخراج شدم و صبحش که هنوز رسما اخراج نشده بودم، دوستانی داشتم که این مساله را به من گفتند. من از بازیکنان تیم‌ملی در اردوی تیم‌ملی خداحافظی کردم و به خانه رفتم. چطور می‌گویند چنین اتفاقی نیفتاده است؟ تازه بعد از آن آقای کفاشیان به من زنگ زد که شما اخراج نشدید ولی من گفتم شما خبر ندارید. گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند. خدا را شکر که چنین اتفاقی افتاد. من به این چیزها در زندگی‌ام اهمیت نمی‌دهم. تاکنون با احمدی‌نژاد صحبت نکرده‌ام و در آن زمان هم علی‌آبادی به من چیزی نگفت. من شخصیت سیاسی ندارم و شخصیت ورزشی دارم. اگر مردم هم قبول کنند، شخصیت اجتماعی دارم.

وی با انتقاد از ویدیوهای ساخته شده از او در ارتباط با ماجرای نشست خبری بازی با سپاهان و بازی با نام عباس بوعذار گفت: این مسائل در دنیا رایج است اما در دنیا کسی را مسخره نمی‌کنند. در دنیا طنز می‌گویند. متاسفانه طنز را با مسخره کردن اشتباه گرفته‌ایم. خدا به شما خیلی چیزها داده است. به منِ نوعی هم خیلی چیزها داده اما همه چیز را نداده است. از بچگی همین بودم و تا الان که ۵۲ سال دارم خیلی‌ها پیشنهاد دادند که بیا کار کنیم تا این مشکل درست شود اما این مشکل را خدا داده و به آن افتخار می‌کنم چون آنقدر چیز به من داده که در مقابل این یک عدد قابل مقایسه نیست.


کاپیتان سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا خودش واکسن زده است گفت: من خارج از ایران واکسن زدم. دلیلی هم ندارد که بگویم نزده‌ام. من نگران خانواده، دخترم و ... هستم. من کارم این است که در دفترم با خیلی‌ها در ارتباط باشم. حداقل به این شکل مبتلا نمی‌شوم و به خانواده‌ام آسیبی نمی‌رسد. واکسیناسیون خیلی مهم است. من می‌توانستم بگویم نزده‌ام اما واکسن زده‌ام. مسافرت رفتم و قبل از عید واکسن زدم. کسی با واکسن نزدن و زدن پهلوان نمی‌شود. چرا به دروغ بگویم که واکسن نزده‌ام.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir