لو رفتن عکس های پارتی ستاره سابق فوتبال با چند زن در اتاق هتل!
وین رونی مهاجم سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس و سرمربی فعلی تیم دربی‌کانتی دوباره به دردسر افتاده و اتفاقی جنجالی را رقم زده است

وین رونی دوباره جنجال‌ساز شد

خیراً عکس‌ها و ویدئوهایی از رونی در فضای مجازی منتشر شده که محتویات آن باعث شده پلیس هم وارد عمل شود و تحقیقاتی را در این زمینه انجام دهد. روزنامه انگلیسی «میرر» در گزارشی در این مورد نوشته که به پلیس منچستر گزارش شده که این عکس‌ها می‌تواند یک نوع جرم و تخلف را به همراه داشته باشد.  

پل استرتفورد، مدیربرنامه و وکیل رونی در این مورد هیچ اظهارنظری نکرد. این عکس‌ها در فضای مجازی منتشر شده است. روزنامه میرر نوشته وکیل رونی در این مدت با یکی از متخصصات روابط عمومی و شبکه‌های اجتماعی مدام در تماس بوده است. عکس‌هایی که از رونی منتشر شده او را در کنار چند زن روی مبل نشان می‌دهد و یکی دو زن دیگر نیز در پس زمینه عکس دیده می‌شوند. همچنین در این عکس‌ها چندین شیشه مشروبات الکی نیز دیده می‌شود.

این عکس‌ها اولین بار در توئیتر منتشر شد و بعد از آن، کاربران فضای مجازی آن را بارها از طریق توئیتر و واتس‌اپ بازنشر کردند. هنوز مشخص نشده که آیا رونی تخلفی مرتکب شده یا کاری غیراخلاقی انجام داده است یا نه. روی عکس‌ها ساعت ۸:۳۰ به صورت یک مهر حک شده اما مشخص نیست این ساعت مربوط به شب است یا صبح و همچنین تاریخ این عکس‌ها نیز مشخص نیست اما گفته می‌شود این عکس‌ها در انگلیس و شهر کامبریا گرفته شده است.

وین رونی، مهاجم گلزن سابق منچستریونایتد و رکورددار گلزنی در تاریخ این باشگاه، حالا سرمربی تیم دربی کانتی است که از نوامبر ۲۰۲۰ هدایت این تیم را برعهده دارد. او ابتدا مربی موقت بود اما بعد به مربی ثابت تیم تبدیل شد و توانست تیمش از سقوط به لیگ یک یا دسته سوم انگلیس نجات دهد.

روزنامه میرر در ادامه به جزئیات این ماجرا پرداخته و مدعی شده که این عکس‌ها در یک هتل گرفته شده است و وین رونی بعد از بازی دوستانه تیمش مقابل تیم ای‌اف‌سی بارو، یک پارتی کوچک را با حضور چند زن در اتاق خود در هتل راه انداخته است.


از رونی چند عکس هم در یک کلاب شبانه منتشر شده که البته در این عکس‌ها کنار چند مرد که دوستان او هستند دیده می‌شود اما در همان کلاب شبانه هم عکسی با یک زن از او دیده می‌شود. گفته می‌شود رونی از تایلر رایان مدل انگلیسی و دوستان او به نام‌های الیسه ملوین و بروک مورگان که همگی ۲۱ ساله هستند دعوت کرده که به سوئیت وی‌آی‌پی او در هتل بروند. این عکس‌ها هم توسط دوستان رونی و کسانی توسط او دعوت شده بودند منتشر شده است.

پلیس منچستر در تحقیقات خود به دنبال عکس‌هایی است که هنوز منتشر نشده‌اند، آن‌ها در حال بررسی این فرضیه هستند که رونی با یک برنامه از قبل طراحی شده در این دام گرفتار شده است. ظاهراً بعضی از این عکس‌ها زمانی که رونی به خواب رفته است و متوجه نبوده بدون اجازه او گرفته شده است. یکی از ویدئویی‌هایی که بیش از ۲۰۰ هزار بار منتشر و دیده شده است، زنی را نشانی می‌دهد که در حال شوخی کردن با رونی با صدای بلند است.

رونی که پیش از این نیز چند باری دچار ماجراهای رسوایی اخلاقی شده و البته همچنان همسرش به او وفادار مانده است، حالا با دردسر جدیدی مواجه شده است و به نظر می‌رسد او را با مشکلاتی جدی مواجه کند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی