واکنش بازیکنان سرشناس منچستر یونایتد به بازگشت رونالدو
پس از برد سخت منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون، دیوید دخه‌آ و پل پوگبا در خصوص بازگشت رونالدو به جمع شیاطین سرخ صحبت کردند

شوخی بامزه دخه‌آ با رونالدو

 شب گذشته منچستریونایتد در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل ولورهمپتون به برتری سخت یک بر صفر رسید و توانست دومین برد خود را در مسابقات این فصل بدست آورد.

پس از پایان این مسابقه، دیوید دخه‌آ و پل پوگبا نسبت به بازگشت رونالدو به منچستریونایتد واکنش نشان دادند و اظهارات جالبی را به ثبت رساندند.


دخه‌آ در پاسخ به سوال خبرنگار اسکای اسپورت که نظرش در خصوص بازگشت رونالدو چیست به شوخی گفت: کی؟ چه کسی را می‌گویی؟

دروازه‌بان شیاطین سرخ که بهترین بازیکن زمین نیز لقب گرفت، ادامه داد:‌ بازگشت رونالدو به این تیم برای ما و برای طرفداران منچستریونایتد مثل یک رویا بود. فوق‌العاده خواهد بود حضور او در اینجا و شما از همین الان هم می‌توانید اتمسفر تماشاگران را حس کنید. امیدواریم او بتواند یک چیز ویژه به تیم ما اضافه کند و تیم را بهتر کند.


پوگبا نیز که جزو افرادی بود که در فضای مجازی نسبت به بازگشت رونالدو واکنشی نشان نداد، اظهار داشت: همه می‌دانند که کریستیانو اسطوره باشگاه منچستریونایتد است و دارد بازمی‌گردد. مشخصاً برای ما و برای باشگاه بسیار مفید خواهد بود. تجربه او و کیفیت او مشخصاً سطح تیم ما را بالا خواهد برد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir