مشخص شدن دو گزینه نهایی بارسلونا جهت جانشینی کومان؛ ژاوی می آید؟
به نظر می رسد که سرمربی هلندی بارسلونا آخرین روزها و حتی شاید آخرین ساعت های حضور و مربی‌گری اش روی نیمکت آبی اناری ها را پشت سر می گذارد و در همین راستا، رسانه های مختلف از نهایی شدن تنها دو گزینه برای جانشینی سرمربی هلندی در نیوکمپ گزارش می دهند

ژاوی سرمربی بارسلونا می شود؟

خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس، دوران حضور رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا در نیوکمپ تمام شده است و جانشین این سرمربی از بین نفراتی مانند ژاوی هرناندز و روبرتو مارتینز انتخاب خواهد شد. این دو سرمربی تیم های السد قطر و تیم ملی بلژیک، تنها دو گزینه مدیران آبی اناری ها برای جانشینی رونالد کومان هلندی روی نیمکت بلوگرانا هستند.

تونی خوان مارتی، خبرنگار نشریه اسپورت کاتالونیا نیز گزارش داده که امروز بیشتر از هر زمان دیگری مشخص شده است که جانشین رونالد کومان، یک نفر از بین ژاوی هرناندز و روبرتو مارتینز، سرمربی تیم بلژیک خواهد بود.

این خبرنگار نزدیک به باشگاه کاتالانی اذعان دارد که بارسلونا هر دوی این گزینه های جایگزینی را به صورت موازی زیر نظر دارد و با هر دو سرمربی نیز صحبت های ابتدایی را انجام داده است.

مدیران باشگاه کاتالانی می خواهند پیش از این که تصمیم نهایی را اتخاذ و جانشین رونالد کومان را انتخاب و معرفی نمایند، همه جوانب امر را خوب بسنجند تا امکان هیچ گونه اشتباهی در این زمینه وجود نداشته باشد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net