ارتباط جنجالی دختر پپ گواردیولا با یک فوتبالیست
خانواده پپ گواردیولا با وجود این که هیچ‌وقت حاشیه خاصی نداشته‌اند، این روزها به واسطه ارتباط ماریا دختر بزرگ خانواده با دله الی ستاره تیم تاتنهام بر سر زبان‌ها افتاده‌اند

ماریا دختر پپ گواردیولا کیست؟

ماریا که در لندن ساکن است بیش از ۱۰ هزار طرفدار و دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

او با عکس‌های جذاب و زیبا و سبک زندگی شادی که از خود در رسانه‌های اجتماعی به نمایش می‌گذارد به عنوان نمادی از سبک اسپانیایی شناخته میشود.

ماریا بزرگ‌ترین فرزند پپ گواردیولا و همسرش کریستینا سرا است. یک برادر ۱۸ ساله به نام ماریوس و یک خواهر ۱۳ ساله به نام والنتینا دارد. این خانواده بعد از قهرمانی فصل قبل منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، بارها با هم عکس گرفتند.

آیا ماریا با دله الی در ارتباط است؟

ماه می بود که عکسی از دله الی در کنار ماریا سوژه سایت‌ها شد. بازیکنی که فصل گذشته را روی نیمکت مینشست حالا در کنار ماریا روی صندلی می‌نشیند. یکی از کسانی که در آن لحظه شاهد ماجرا بود به نشریه «سان» گفت: «به نظر می‌رسد که دله و ماریا اصلاً اهمیتی به اینکه چه کسی تماشای‌شان میکند نمی‌دهند. رستوران مملو از آدم بود و همه هم داشتند این دو نفر را نگاه می‌کردند ولی این دو اصلاً به هیچکس توجه نمی‌کردند و فقط همدیگر را نگاه می‌کردند.»

یکی از دوستان ماریا و دله هم به نشریه «سان» گفت: «دله و ماریا خیلی جوان و شاد و سرزنده هستند. چه کسی می‌داند که رابطه‌شان به کجا خواهد رسید؟ ماریا در مورد دیدارش با دله بر روی پشت بام کافه به دوستان‌شان گفته بود اما تأکید کرد که آن‌ها فقط دوست هم هستند.»



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی