جزییاتی از درگیری لفظی رونالدو و سرمربی منچستریونایتد
کریستیانو رونالدو شروع خوبی در منچستریونایتد داشته است اما به نظر می رسد که این بازیکن در شروع کارش در اولدترافورد با حاشیه هایی مواجه شده است

دلخوری رونالدو از سرمربی منچستریونایتد

 نشریه سان گزارش داده است که کریستیانو رونالدو از نیمکت نشینی مقابل اورتون به شدت دلخور بوده است و به همین خاطر با سولشر سرمربی نروژی شیاطین سرخ درگیری لفظی پیدا کرده است.

  رونالدو به مربی تیمش اعلام کرده است که از تصمیمش دلخور است و از او خواسته که تصمیم خود را تغییر بدهد و از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

در حقیقت یکی از منابع نزدیک گفته است:" رونالدو به سولشر گفته است که وقتی که آماده بازی نباشد، خودش اعلام خواهد کرد و می خواهد در همه بازیهای لیگ حضور داشته باشد. او همین طور به سولشر گفته است که برای بردن جامها به اولدترافورد رفته است و یونایتد به این نیاز دارد که در همه بازیها از بهترین بازیکنانش استفاده کند."

یونایتد در مقابل اورتون دو امتیاز ارزشمند را از دست داد و کار را با تساوی به پایان برد که هم رونالدو و هم پوگبا در آن بازی از روی نیمکت وارد زمین شدند. البته شیاطین سرخ در دقایق پایانی گلی دیگر را هم دریافت کردند و ممکن بود که کار برایشان خیلی مشکل تر شود اما این گل توسط داور ویدیویی مردود شد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir