درخواست ژاوی: این فوق ستاره را به هر قیمتی به بارسا بیاورید
ژاوی ارناندس معتقد است کلید بازسازی بارسلونا خرید محمد صلاح فوق ستاره لیورپول است

درخواست ژاوی برای خرید محمد صلاح

بارسلونا در دوران مربیگری رونالد کومان اوضاع خوبی نداشت و مسئولان این باشگاه اکنون امیدوارند با حضور ژاوی ارناندس روی نیمکت تیم، وضعیت بهتر شود. اکنون که مدت کمی از حضور این مربی اسپانیایی روی نیمکت آبی‌اناری‌ها می‌گذرد، او مهاجم مصری لیورپول را بهترین گزینه برای بازسازی دوباره بارسلونا و رساندن آن به اوج می‌داند.

ژاوی بر این باور است که محمد صلاح کلید بازسازی نوکمپ او است و ظاهراً بارسلونا قصد دارد تلاش جدی برای خرید این بازیکن مصری از لیورپول را آغاز کند.

بعد از جدایی لیونل مسی از بارسلونا، مدیران این باشگاه به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او هستند تا فشارها را از روی خود بردارند. هرچند که با توجه به اوضاع اقتصادی این باشگاه، چنین کاری بسیار سخت به نظر می‌رسد.

طبق نوشته روزنامه اسپانیایی «ال‌ناسیونال»، ژاوی می‌خواهد به هر قیمتی صلاح به نوکمپ بیاید. صلاح تا ۲۰۲۳ با لیورپول قرارداد دارد اما گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی او از آنفیلد به گوش می‌رسد و از رئال‌مادرید و بارسلونا به عنوان مشتریان جدی او نام برده می‌شود. اگر مسئولان لیورپول موفق به تمدید قرارداد صلاح نشوند مجبورند او را تابستان آینده بفروشند تا پول خوبی از فروش او به دست بیاورند چرا که در غیر این صورت ریسک از دست دادن او به صورت بازیکن آزاد را باید بپذیرند.


صلاح در بهترین دوران فوتبال خود به سر می‌برد و تا اینجای فصل، عملکرد رویایی خود در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ را تکرار کرده است و توانسته در ۱۵ بازی ۱۵ گل به ثمر برساند. عملکرد او به گونه‌ای بوده که بسیاری او را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان می‌دانند.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی