جزئیاتی درباره ارتباط جورجینا نامزد رونالدو با مادر وی
جورجینای ۲۷ ساله که الان ۵ ماه می‌شود که دوقلوهایش را باردار است در مستند نتفلیکس که قرار است در مورد زندگی او ساخته شود، اعتراف کرد که منتظر خواستگاری کریستیانو رونالدو است

روزهای جالب پیش‌روی جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو

هنوز زمان انتشار مستند «من جورجینا هستم» اعلام نشده و طرفداران کم‌کم در رسانه‌های اجتماعی شروع به نقد و انتقاد از تأخیر در پخش برنامه کرده‌اند. اما جورجینای پوست کلفت می‌گوید که برای هر نقد بدی که در پی مصاحبه جدیدش به او وارد شود، آماده است.

جورجینا در مصاحبه‌ای که قرار است هفته آینده در نسخه اسپانیایی مجله سبک زندگی «کازموپولیتن» منتشر شود، گفت: «من همیشه خیلی قوی بودم و اعتمادبه‌نفس بالایی داشتم. من به سرنوشت و بیشتر از آن به کارما معتقدم. شما با هر دست بدهید با همان دست دریافت می‌کنید.»

این بانوی آرژانتینی در بوتیک لباسی در مادرید با درآمدی در حدود ساعتی ۱۰ پوند کار می‌کرد که کریس از در وارد شد و این دو همدیگر را دیدند و از همان روز در ماه ژوئن ۲۰۱۶ رابطه آن‌ها شروع شد.

جورجینا که برای سه فرزند دیگر کریستیانو مادری می‌کند و به تازگی آن‌ها را به سفر ۱۵۰۰ پوندی به لاپلند برای دیدن بابانوئل برد، قرار است با لباس قرمزش روی جلد مجله کازموپولیتن طرفداران را شگفت‌زده کند.

کریستیانو رونالدو به خاطر تعهداتش به تیم در منچستر ماند و جورجینا ۳ فرزند او را به همراه دختر ۳ ساله‌شان آلانا مارتینا برای دیدن بابانوئل به سفر برد. آن‌ها با جت شخصی سفر کردند و در کلبه‌ای دنج که گفته می‌شود شبی ۱۵۰۰ پوند هزینه دارد و مخصوص جشن‌های کریسمسی است ساکن شدند.

خانواده کریستیانو از جمله مادر دلسوزش دولورس آویرو و ۳ خواهر و برادرش می‌خواهند کریسمس امسال در منچستر دور هم جمع شوند. دولورس که بعد از سکته خطرناکش در ماه مارس حس بویایی و چشایی خود را از دست داده، می‌خواهد روز کریسمس برای خانواده آشپزی کند. او در مصاحبه‌ای گفت که می‌خواهد غذای مورد علاقه کریستیانو را درست کند؛ گوشتی که با سیر و ترشی مزه‌دار شده و کاد نمکی با خامه.

دولورس که در ماه سپتامبر در توصیف جورجینا از عبارات «دختر خوب» و «حامی بزرگ برای کریس» استفاده کرد، گفت: «همیشه وقتی دور هم هستیم کریسمس خیلی خوبی را می‌گذرانیم. مهمانی بزرگی می‌گیریم. هدیه رد و بدل می‌کنیم و شوخی می‌کنیم. تجربه زیبایی است. من دوست دارم به دیگران لباس هدیه بدهم و دیگران هر هدیه‌ای به من بدهند خوشحال می‌شوم. خدا رو شکر هرچه می‌خواهم دارم.»

دولورس همچنین اشاره کرد که از ستاره منچستریونایتد انتظار دارد که به مادیرا سفر کند و پس از تولد ۶۷ سالگی او با هم شروع سال نو را جشن بگیرند. دولورس آویرو در حال برنامه‌ریزی برای جشن تولدش در تاریخ ۳۱ دسامبر است و با خانواده به پیشواز سال نوی میلادی می‌رود.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی