دلیل تعویض غیرمنتظره سرخیو راموس چه بود؟
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد تعویض زودهنگام سرخیو راموس روی برنامه بوده است

بازی 45 دقیقه ای راموس برای پاری سن ژرمن

پاری سن ژرمن دیشب و در جام حذفی فرانسه مقابل تیم گمنام فینی با سه گل به برتری دست یافته و راهی دور بعد شد. اما سرخیو راموس، مدافع باتجربه این تیم تنها 45 دقیقه بازی کرده و در بین نیمه تعویض شد. برخی تصور کردند شاید راموس دوباره مصدوم شدده و قرار است مدتی از میادین دور باشد، اما مائوریسیو پوچتینو این تصمیم را بخشی از روند بازگشت سرخیو راموس از بند مصدومیت به میادین توصیف کرد.


مائوریسیو پوچتینو گفت: "سرخیو راموس تازه شش ماه است در کنار باشگاه پاری سن ژرمن بوده و شروع بسیار سختی را نیز در این تیم تجربه کرده است. سرخیو راموس می خواهد بازی کند و در دیدار مقابل مقابل تیم فینی نیز خیلی خوب بود. ما کم کم با قرار دادن سرخیو راموس به مدت 45 دقیقه دقیقه در میدان روند بازگشت کامل این بازیکن به میادین را از سر می گیریم. راموس باید در شرایط خوبی باشد تا بتواند به ما کمک کند و او هنوز باید خیلی کار دارد. در واقع تعویض راموس در بین نیمه به عنوان بخشی از بازگشت او از مصدومیت، برنامه ریزی شده بود.


ما بازیکنان فوق العاده ای و به ویژه جوانان با استعدادی در پاریس داریم که این فرصت را دارند که با تیم اصلی تمرین کرده و گاهی اوقات بازی کنند. پاری سن ژرمن یک باشگاه خاص و متفاوت است و بازیکنان جوان نیز باید بازی کرده و از دیگران یاد بگیرند، اما در کل من از شرایط تیم و به خصوص از عملکرد جوانان بسیار راضی هستم."



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir