رکوردشکنی ستاره منچسترسیتی در تجاوز جنسی!
ستاره لیگ برتر انگلیس، حالا با هفتمین شکایت در مورد تجاوز جنسی مواجه شده و همراه با یک مورد آزار جنسی پرونده سنگینی در دادگاه دارد

رکوردشکنی بنژامن مندی در تجاوز جنسی

بنژامن مندی، ملی‌پوش فرانسوی، به یک مورد ارتکاب تجاوز جنسی دیگر نیز متهم شد. این ملی پوش فرانسوی حالا به ۷ مورد تجاوز و یک مورد آزار جنسی در ارتباط با پنج زن، متهم شده است.

شاکیان این پرونده ۵ زن هستند که همگی بالای ۱۶ سال دارند و موارد اتهام نیز بین اکتبر ۲۰۲۰ تا آگوست ۲۰۲۱ یعنی همین تابستان گذشته صورت گرفته است.

این فوتبالیست که از زمان دستگیری در ماه آگوست در بازداشت به سر می‌برد، در کنار فردی دیگر به نام لوئیس ساها ماتوری، ۴۰ ساله در دادگاه ظاهر شد. هر دو نفر پس از جلسه ۴۰ دقیقه‌ای در HMP Altcourse در لیورپول دوباره به بازداشتگاه بازگشتند. محاکمه آنها، که برای ژانویه سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود، در اواخر سال به تعویق افتاده است.

همه موارد تجاوز از سوی مندی در خانه او در منطقه چشایر شهر منچستر رخ داده است. او متهم است که به یک زن ۳ بار در اکتبر سال گذشته تجاوز کرده است. همچنین یک زن دیگر را در حالی که در ماه آگوست به قید وثیقه آزاد بوده، مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

این فوتبالیست بار دیگر در ژانویه ۲۰۲۱ به آزار جنسی یک زن دیگر متهم شد. مندی همچنین ماه گذشته با دو مورد جدید از شاکیان تجاوز در پرونده خود روبه‌رو شد.  حالا او با ۷ مورد اتهام تجاوز جنسی، در حال ثبت یک رکورد به نام خود در این زمینه است.

مندی عضو تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ بود. او از سال ۲۰۱۷ به منچسترسیتی پیوست و به عنوان دقاع چپ در ۷۵ بازی برای این تیم به میدان رفت. سیتی در پی متهم شدن این بازیکن، قرارداد با او را فسخ کرد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی