افشای دخالت آجورلو در انتخاب مدیرعامل پرسپولیس!
سردار باران چشمه از تماس تلفنی با سردار آجورلو پیرامون مدیرعاملی پرسپولیس خبر داد؛ تماسی که در آن مدیرعامل استقلال وی را برای حضور در پرسپولیس ترغیب کرد

سردار باران چشمه مدیرعامل پرسپولیس!

در شرایطی که از هفته گذشته شایعات پیرامون مدیرعامل سردار باران چشمه در پرسپولیس شدت گرفته بود، برخی از هواداران پرسپولیس به ارتباط صمیمانه او با مدیرعامل استقلال سردار آجورلو اشاره و شواهد خود را هم در این باره باتوجه به دوره مدیرعاملی آجورلو در تراکتور و عضویت باران چشمه در هیئت مدیره این باشگاه ارائه کردند.

اما حالا مهرعلی باران چشمه در گفتگویی که با پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم انجام داده، ابعاد بیشتری از این ارتباط را آشکار کرده و حتی گفته که او پس از پیشنهاد سجادی برای مدیرعاملی پرسپولیس، با آجورلو صحبت کرده و مدیرعامل استقلال هم او را ترغیب کرده تا روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس بنشیند.

باران چشمه که به نظر از عملکرد آجورلو در استقلال رضایت هم دارد، در این خصوص گفت: آقای آجورلو در استقلال باشگاه را سروسامان می‌دهد. در صحبتی که باهم داشتیم هم [فهمیدم] او استقلال را سروسامان داده است. او باشگاهی است و فوتبالی است و از عهده مدیریت باشگاه هم برمی‌آید.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir