درگیری لفظی حامد لک در پایان بازی با فولاد خوزستان
درحالی که بازیکنان پرسپولیس خوشحال از برد به رختکن میرفتند، جمله کنایه آمیز مربی فولاد درگیری عجیبی را در راهروی آزادی شکل داد

درگیری لفظی پس از بازی پرسپولیس و فولاد

دیدار پرسپولیس مقابل فولاد در شرایطی با تک گل مهدی عبدی به سود شاگردان یحیی گل محمدی پایان یافت که درگیری عجیبی بعد از این بازی در راهروی منتهی به رختکن دو تیم شکل گرفت. در حالیکه بازیکنان دو تیم به همراه اعضای کادرفنی در حال ورود به رختکن بعد از این بازی بودند، نادر غبیشاوی مربی دروازه بانان فولاد خوزستان خطاب به یکی از بازیکنان به شوخی یا کنایه اعلام می کند که پرسپولیس شانس زیادی برای این بازی نداشت و بدون موقعیت موفق به برتری شد.

این جمله در شرایطی که مکالمه بین مربی دروازه بانان فولاد و بازیکن دیگری بود با ورود حامد لک همراه می شود و گلر پرسپولیس جمله ای خطاب به غبیشاوی می گوید که دامنه درگیری را شکل می دهد. لک با جمله "تو خوبی" پاسخ کنایه مربی دروازه بانان فولاد را می دهد و در ادامه طرفین مشاجره لفظی تندی با یکدیگر پیدا می کنند.

در این میان رضا اسدی که در ثانیه های پایانی بازی به میدان رفته بود، وارد این بحث می‌شود و در حالیکه می‌رفت تا درگیری بین طرفین افزایش یابد، کریم باقری ورود می کند و قائله را ختم می‌کند و بازیکنان این تیم را به رختکن تیم خود هدایت می‌کند.

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس نیز وارد ماجرا شده و از بازیکنان پرسپولیس و خصوصا لک و اسدی می‌خواهد تا واکنشی به این قضیه نداشته باشند و درگیری را کش ندهند. کریم باقری و افشین پیروانی با توجه به سبقه و پیشکسوت بودن نادر غبیشاوی در ادامه به سمت وی رفته و بابت اتفاقی که رخ داده از وی عذرخواهی می کنند تا ماجرا به این شکل پایان یابد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir