معامله ای هیجان انگیز برای همبازی شدن مسی و رونالدو
کریستیانو رونالدو از شرایط خود در منچستریونایتد راضی نیست و به دنبال تیمی با جاه‌طلبی‌های بزرگ در فوتبال اروپاست

مسی و رونالدو هم‌تیمی می‌شوند؟

رسانه‌های انگلیسی از معامله ای عجیب و البته بزرگ بین منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن نوشته‌اند که می‌تواند باعث شود سه فوق ستاره فوتبال جهان را در یک تیم قرار دهد.

روزنامه انگلیسی «میرر» نوشته کریستیانو رونالدو پس از حذف منچستریونایتد از رقابت‌های جام حذفی کاملا ناامید شده و قصد دارد با ترک تیمش در تابستان راهی پی‌اس‌جی شود. پاری‌سن‌ژرمن هم تمایل دارد که برای جذب رونالدو در تابستان اقدام کند تا او و لیونل مسی  و نیمار را هم‌تیمی کند.

رسانه‌های فرانسوی نیز در این مورد نوشته‌اند مقامات پاریسی با این کار هم قصد دارند جای خالی امباپه را که به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد با فوق‌ستاره‌ای مثل رونالدو پرکنند و هم این که با قرار دادن رونالدو در کنار مسی درآمد تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای را به دست بیاورند.

از طرف دیگر منچستریونایتد به شدت خواهان جذب مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن است و با توجه به اینکه رونالدو نتوانسته کمک زیادی به این تیم در راه کسب موفقیت بکند مقامات این باشگاه حاضرند در راه تسهیل انتقال پوچتینو به اولدترافورد، رونالدو را به پاری‌سن‌ژرمن بدهند تا یک معامله بزرگ و عجیب در فوتبال اروپا رقم بخورد.

ضمن اینکه در صورت جدایی پوچتینو از پاری‌سن‌ژرمن به احتمال بسیار زیاد، زین‌الدین زیدان جانشین او در تیم فرانسوی خواهد شد و با توجه به علاقه زیدان به رونالدو و همچنین تمایل رونالدو به کار با زیدان، انتقال کریس به پاریس احتمال بیشتری خواهد یافت.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir