رونمایی از اسم و چهره دختر جدید رونالدو
جورجینا رودریگز نامزد رونالدو عکسی از دختر تازه به دنیا آمده شان را منتشر کرد

عکس فرزند جدید خانواده رونالدو

در روز ۱۸ آوریل، کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز با یک شوک مواجه شدند.

در آن روز از میان دوقلوهای نوزاد کریستیانو رونالدو یکی از انها که جنسیت مذکر داشت، فوت شد که به گفته ستاره پرتغالی یکی از دردناک ترین اتفاقات ممکن برای وی بود. البته نوزاد دختر کاملا سالم به دنیا آمد و به نظر می رسد که بزرگ کردن وی، بیش از هر چیزی به رونالدو و جورجینا برای کنار امدن با آن حادثه ناگوار روحیه می دهد.

حالا جورجینا رودریگز از نام دختر نوزادش رونمایی کرده است. بدین ترتیب نام عضو جدید خانواده رونالدو، "اسمرالدا" خواهد بود که بدین ترتیب به چهار فرزند دیگر خانواده یعنی جونیور، آلانا مارتینا، ایوا و ماتئو ملحق خواهد شد.

نامزد رونالدو تصویری از دختر نوزادش منتشر کرده است و با اشاره به روز تولد وی (۱۸ آوریل ۲۰۲۲) نوشته است:"اسمرالدای زیبا، ۱۸۰۴۲۲" در این تصاویر، دختر کوچک خانواده رونالدو در گهواره اش حضور دارد.


جورجینا هفته گذشته و به مناسبت روز مادر پیامی منتشر کرده بود و به خود پس از درگذشت پسرش روحیه داده بود:" به همه آنهایی که هستند، به همه آنهایی که از میان ما رفتند، به همه آنهایی که می خواستند اما نشد، به همه آنهایی که تلاش کردند، به آنهایی که مادر نشدند، به آنهایی که حس مادری دارند، به آنهایی که تصمیم گرفتند مادر نشوند... به همه ما و به خالقان زندگی، روز مادر را تبریک می گویم!"



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir