ریخت و پاش میلیون یورویی جدید کریستیانو رونالدو
 کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فصل فوتبالی چندان جالبی را نداشته است

ساعت گرانقیمت رونالدو

ستاره پرتغالی از نظر فردی فصل بدی نداشت اما نتوانست به یونایتد کمک کند تا سهمیه چمپیونزلیگ را بگیرد. کریستیانو در سال ۲۰۲۱ عنوان سومین ورزشکار پردرآمد جهان را پس از مسی و لبران جیمز کسب کرد چرا که ستاره پرتغالی با احتساب دستمزد و تبلیغات توانست به درآمد ۱۱۵ میلیون دلاری برسد.

ثروت بالای رونالدو باعث می شود تا او بتواند که پولش را هر طوری که دلش می خواهد، خرج کند و به همین خاطر است که خودروهایی نظیر لامبورگنی، بوگاتی، فراری و مرسدس را در پارکینگ خود دارد.

البته رونالدو به جز خودروها به ساعت های زینتی هم علاقمند است. ستاره پرتغالی اخیرا ساعتی با برند "جیکوب اند کمپانی" را خریده است که برای تولید آن از یکی از خودروهایش یعنی "بوگاتی چیرون" الهام گرفته شده است.

این ساعت صفحه مستطیلی با بدنه ای از جنس فولاد ضدزنگ دارد و از ۲۳۲ الماس و ۱۰۹ یاقوت کبود برای ساخت آن کمک گرفته شده است و با توجه به این که اختصاصا برای رونالدو طراحی شده، عبارت CR۷ و همچنین لوگوی بوگاتی نیز در آن دیده می شود.

برای ساخت این ساعت حتی از برخی قطعات بوگاتی نیز کمک گرفته شده است. این ساعت گرانقیمت و زینتی یک میلیون یورو قیمت دارد. در کل دنیا فقط ۱۲۶ عدد از این ساعت تولید شده است.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir