پرسپولیس به دنبال هایجک ستاره مدنظر استقلال
باشگاه استقلال برای جذب «محمد محبی» پیشنهاد جدیدی را به باشگاه سانتاکلارا ارائه کرده است. این درحالی است که بعد از ناکامی سرخ ها در جذب مهاجم گفته می شود این بازیکن به گزینه سرخ ها تبدیل شده است

پرسپولیس محمد محبی را می خواهد؟

مذاکرات باشگاه استقلال با سانتاکلارا برای جذب محبی، روند خوبی به خود گرفته و این انتقال در آستانه نهایی شدن بود اما یک اتفاق باعث شد تا این روند متوقف شود.

یکی از سهامداران باشگاه سانتاکلارا که رابطه خوبی با باشگاه استقلال داشت، پل ارتباطی خوبی بین آبی‌ها و طرف پرتغالی ایجاد کرد. این فرد که زمینه‌ساز انتقال محبی شده بود اکنون سهام خودش را فروخته و از مجموعه سانتاکلارا خارج شده است.

به همین دلیل روند مذاکرات استقلال و باشگاه پرتغالی دچار مشکل شده و برای انتقال او باید دور جدیدی از مذاکرات با تیم مدیریتی این باشگاه پرتغالی آغاز شود. در حال حاضر به جز استقلال تیم‌های سپاهان و پرسپولیس نیز خواهان جدب محبی هستند.
با این حال، باشگاه استقلال به مدیران سانتاکلارا پیشنهاد داده است قرارداد محبی را دو سال دیگر تمدید کرده و او را به صورت قرضی در اختیار آبی‌ها قرار دهند.

در حال حاضر محبی دو فصل دیگر با این تیم پرتغالی قرارداد دارد و مدیران سانتاکلارا برای یک فصل او را به تیم‌های دیگر قرض می‌دهند.

سانتاکلارا در صورتی‌که قرارداد محبی را دو سال دیگر تمدید کند، در مجموع چهار سال با ستاره ایرانی همکاری خواهد داشت و براساس پیشنهاد جدید استقلال انتقال قرضی و دوساله وی میسر خواهد شد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی