علنی شدن تنفر نیمار و امباپه از یکدیگر!
اختلاف نیمار با امباپه دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن علنی شده است و این باعث شده پاریسی‌ها فصل سختی پیش‌رو داشته باشد

دشمنی دو فوق‌ستاره پاریس علنی شد

به نظر می‌رسد که حضور ستاره‌های بزرگ در تیم پاریسی دردسرساز شده است. کیلیان امباپه بعد از کش و قوس‌های زیاد حاضر به تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن شد. ظاهراً باشگاه پاریسی برای ماندن این بازیکن جوان امتیازات بسیار زیادی به این بازیکن داده است که صدای اعتراض دیگر ستاره‌های تیم را درآورده است.

روزنامه اکیپ فرانسه به این موضوع اشاره کرد و نوشت: «نیمار یکی از بازیکنانی است که از امتیازات زیادی که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به امباپه داده متعجب شده است.»

مولینا، خبرنگار سرشناس فرانسوی هم از اختلاف علنی نیمار با امباپه سخن به میان آورد و نوشت: «امباپه برای تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن شرط و شروطی داشت که یکی از آن‌ها جدایی نیمار بود. نیمار هم از این موضوع آگاه شده است و این باعث شده تا رابطه او با امباپه خراب شود.»

روزنامه مارکا اسپانیا هم دشمنی و رابطه بد نیمار با امباپه را تایید کرد و نوشت: «بعد از پیوستن مسی به پاری‌سن‌ژرمن رابطه دوستانه نیمار و امباپه از بین رفته است. نیمار اخیراً پستی را که به امباپه حمله کرده بود لایک کرده است تا نشان دهد که رابطه خوبی با این بازیکن ندارد.»

امباپه در دیدار اخیر پاری‌سن‌ژرمن برابر مون پلیه نشان داد که از وضعیت خود در تیم پاریسی راضی نیست. او در یکی از ضدحملات بعد از آن که بازیکن پاری‌سن‌ژرمن توپ را به مسی داد به نشانه قهر و ناراحتی از فرار کردن ایستاد تا ضد حمله پاری‌سن‌ژرمن خراب شود.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir