کینه کارلوس کی روش از شجاع خلیل زاده؛ حذف شجاع!
با حضور دوباره کی‌روش در ایران شرایط چند بازیکن دستخوش تغییر خواهد شد

بازنده‌ی بزرگ بازگشت کی‌روش به ایران

بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی ایران جدی‌تر از هر زمانی شده و اگر اتفاق جدیدی رخ ندهد سرمربی پرتغالی در جام جهانی 2022 قطر ایران را هدایت کرد. حضور کی‌روش در ایران جایگاه بازیکنانی که در زمان دراگان اسکوچیچ به ترکیب اصلی تیم ملی رسیدند را به شدت تهدید می‌کند. نفراتی چون شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، احمد نوراللهی و امید نورافکن از جمله این بازیکنان هستند که سرمربی کروات اعتقاد فراوانی به آن‌ها داشت و شاید با تغییر در تیم ملی شرایط آن‌ها هم مثل سابق نباشد.

در بین تمام این نفرات اما شجاع خلیل‌زاده از همه نگران‌تر است. مدافع تیم الاهلی قطر که در سال‌های حضور کی‌روش مورد غضب او قرار داشت و با وجود درخشش در پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی‌شد. خلیل‌زاده با حضور اسکوچیچ شرایط خوبی در تیم ملی پیدا کرد و تبدیل به مدافع اصلی او شد و رابطه بسیار خوبی هم با مرد کروات داشت. مدافع اسبق پرسپولیس حتی در مصاحبه‌های خود هم بارها از اسکوچیچ حمایت کرد و او را بهتر از کی‌روش خواند. در آن زمان شاید شجاع تصور نمی‌کرد ممکن است نیمکت تیم ملی دچار تغییر و تحول شود و کی‌روش برگردد وگرنه آن مصاحبه‌ها را انجام نمی‌داد.

کارلوس کی‌روش پیش از این نشان داده کاملا حواسش مصاحبه‌های بازیکنان هست و به سختی هم بازیکنی را می‌بخشد. با این اوصاف بعید است او در بازگشت به ایران از شجاع دعوت کند.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir