پیام کی روش به چند بازیکن مطرح؛ بیخیال جام جهانی شوید!
فهرست جدید تیم ملی بدون حضور چند نام بزرگ منتشر شد

بازیکنانی که کی روش آنها را نمی خواهد

یکی از برنامه‌های مهم کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی پیش از جام جهانی ریکاوری بازیکنان لیگ برتری بود که سرمربی پرتغالی ترجیح می‌داد زیر نظر خودش انجام شود. موضوعی که با انتقاداتی هم مواجه شد ولی کی‌روش تاکید زیادی روی آن داشت و با همکاری فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها آن را اجرا کرد.

کی‌روش در بازگشت دوباره به تیم ملی هم مجددا ریکاوری بازیکنان پس از بازی‌های لیگ برتر را زیر نظر گرفته و هر هفته فهرستی از نفرات مورد نظر خودش را اعلام می‌کند.

این اتفاق به خوبی نفرات مدنظر کی‌روش را هم معرفی می‌کند و غیب چند بازیکن نام‌آشنا نشان می‌دهد آن‌ها شانس چندانی برای حضور در جام جهانی ندارند و باید با حضور در قطر خداحافظی کنند.

مهدی قایدی، صالح حردانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی، سروش رفیعی و شهریار مغانلو از جمله نفراتی بودند که شانس حضور در جام جهانی را داشتند ولی غیبت آن‌ها در فهرست‌های اخیر نشان می‌دهد چندان مورد توجه کی‌روش نیستند. البته اکثر این نفرات این روزها در تیم باشگاهی خود هم درخشش سابق را ندارند و غیبت آن‌ها در تیم ملی خیلی هم عجیب نیست. از طرفی با توجه به اینکه لیگ پیش از هفته دوازدهم تعطیل می‌شود و فقط دو بازی تا جام جهانی فرصت باقی است آن‌ها کار سختی برای جلب نظر کی‌روش دارند.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir