در پايان برنامه ديشب ، فردوسی پور بار ديگر ناراحتی اش از مديران شبكه 3 را با مخاطبان برنامه 90 درميان گذاشت.او گفت جازه نداده اند حرفهای كريمی را پخش كند ‏و با اضافه كردن 10 دقيقه به زمان برنامه اش هم مخالفت شده است....
 

 برخلاف بیشتر برنامه های ورزشی شبكه های مختلف صدا و سیما ، برنامه تلویزیونی 90 كه دوشنبه شب ها از شبكه 3 پخش می شود از پخش گفت و گوی انتقادی علی كریمی در پایان بازی استیل آذین مقابل تراكتورسازی ، منع شد.
عادل فردوسی پور ، تهیه كننده و مجری برنامه 90 در هنگام پخش این برنامه توضیح داد كه آیتم گفت و گوی كریمی آماده شده اما به دلایلی كه او هم از آنها بی خبر است نباید در شبكه 3 پخش شود.
فردوسی پور اشاره ای به دلایل نكرد با این حال او هوشمندانه تلاش كرد نشان دهد كه مشكل به سایت های كلی سازمان صدا و سیما بر نمی گردد و تنها مختص شبكه 3 است.
گفته می شود مصطفی آجورلو ‏، مدیرعامل باشگاه استیل آذین كه كریمی بعد از بازی با تراكتورسازی غیر مستقیم او را مسبب مشكلات تیم معرفی كرد ، رابطه صمیمانه ای با غلامحسین آقازمانی ، مدیر ورزش شبكه 3 و حسین زكایی ‏، دبیر شورای هماهنگی ورزش صدا و سیما دارد.زكایی یكی از معدود نفرات بانفوذ در شبكه 3 است كه در كنار مهدی هاشمی ‏، تهیه كنندگی بیشتر برنامه های ورزشی این شبكه را به عهده می گیرد.او و آقازمانی از دوستان نزدیك سعید آجورلو ، برادرزاده و مشاور عالی مدیرعامل استیل آذین هستند.
در پایان برنامه دیشب 90 ، فردوسی پور بار دیگر ناراحتی اش را از مدیران شبكه 3 با مخاطبان برنامه 90 درمیان گذاشت.او گفت نه تنها اجازه نداده اند گفت و گوی كریمی را پخش كند ‏،كه با اضافه كردن 10 دقیقه به زمان برنامه اش هم مخالفت شده است.به همین دلیل و در حالی كه هنوز دو بازی از بازیهای هفته هفتم لیگ و نیز گفت وگو با مهدی تاج نایب رئیس ‏، فدراسیون فوتبال پخش نشده بود ، فردوسی پور 7 دقیقه پیش از پایان برنامه ، خداحافظی كرد.
پیش از خداحافظی اما او كار خودش را كرد.تقریبا همه حرفهای كریمی را كه انتقاد غیرمستقیم از مدیریت استیل آذین بود ، تكرار كرد .
حالا دیگر اختلاف فردوسی پور با برخی مدیران شبكه 3 آشكار شده است اختلافی كه البته همیشه با حمایت علی اصغر پورمحمدی ، مدیرشبكه 3 پایانی خوش برای تهیه كنده 90 داشته است.

 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:ilna.ir