سورپرایز ویژه: مورینیو سرمربی رئال مادرید می شود!
ژوزه مورینیو در رئال مادرید هم طرفداران زیادی دارد و هم مخالفان زیادی و این یعنی نمی‎توان شانس بازگشت او به این تیم را رد کرد

ارزیابی بازگشت «آقای خاص» به مادرید

بعد از این که تیم فوتبال منچستریونایتد با صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر ۱۹ امتیاز فاصله گرفت می‌شد حدس زد که مورینیو از این تیم برکنار شود. برای سرمربی پرتغالی تاریخ تکرار شد، معمولا تیم‌های او در سال دوم حضورش به اوج می‌رسند و سال بعد افت می‌کنند. در منچستر هم همین‌طور بود، شاید اوجش خیلی زیاد نبود، اما افتش شدید بود و منجر به اخراج او شد.

حالا و در شرایطی که در مورد توانایی‌های سولاری، سرمربی رئال مادرید تردیدهایی وجود دارد، برخی از هواداران رئال در حال رویاپردازی هستند تا مورینیو به این تیم بازگردد. بعید هم نیست، هرچه باشد او بود که بعد از ۶ فصل پشت سر هم ناکامی در صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کاری کرد که رئال برای ۳ فصل پیاپی راهی نیمه نهایی شود. او در سال ۲۰۱۰ پایه‌ای را تشکیل داد که در نهایت به موفقیت زیدان در رئال ختم شد.

او «آقای خاص» است؛ همه یا عاشقش هستند، یا از او متنفرند، حد وسط هم ندارد. در مادرید هم دوران او این طور است. هم موفقیت بوده و هم ناکامی. پس طبیعی است که در رئال هم برخی عاشقش باشند و برخی از او متنفر. باید دید کدام دسته بیشتر هستند، کسانی که او را می‌خواهند یا کسانی که بازگشت او را یک قدم رو به عقب می‌دانند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com