پیشنهاد مشرق به وزارت ارشاد برای نظارت بر رفتار نیوشا ضیغمی و سایر بازیگران
نیوشا ضیغمی گفت: به همکاران من خرده گرفته شده که چرا بابت زایمان و به دنیا آوردن فرزندشان به خارج از کشور می‌روند، متاسفانه این کار به دلیل بی اعتباری پاسپورت ایرانی است.

حمله تند مشرق به نیوشا ضیغمی به خاطر اظهاراتش درباره پاسپورت ایرانی

در شرایطی وزارت ارشاد به رفتارهای فرامتنی و بازیگوشی هنرمندان و بازیگران سینما هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و عدم نظارت بر رفتارهای زنان بازیگر زمینه جنجال‌های تازه‌ای را رقم می‌زند . پس از اظهارنظرهای متناقض و ضد ملی لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین، نیوشاضیغمی در رقابت با سایر همکارانش در نفی ارزش‌های ملی،  اظهارات عجیبی را بر زبان آورد.

به  همکاران من خرده گرفته شده که  چرا بابت زایمان و به دنیا آوردن فرزندشان به خارج از کشور می‌روند، متاسفانه این کار به دلیل بی اعتباری پاسپورت ایرانی است. برای یک ایرانی و منی که عرق ملی دارم و کشورم را دوست دارم خیلی غمناک است که مجبور باشم به دلیل اینکه پاسپورت کشورم در دنیا ارزش ندارد ، برای هر رفتن به هر کشوری دلهره داشته باشم و  دم درِ هر سفارتی گردن کج بکنم ، خیلی دردناک است. همکاران من اگر این امکان را پیدا می‌کنند که بتوانند خارج از ایران فرزندانشان را به دنیا بیاورند و این انتخاب را می‌کنند بابت این این موضوع است. شرایط ما در حال حاضر شرایط عجیبی است و این احساس عدم امنیت است که باعث می‌شود این اتفاق بیفتد.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mashreghnews.com