به کمک زبان بدن فرد مورد نظر متوجه شوید که عاشق شماست یا...
اگر با فردی آشنا شده و میخواهید بدانید که او عاشق شماست و به شما علاقمند است, می توانید به زبان بدن او توجه کنید تا متوجه میزان علاقه او به خودتان شوید.

زبان بدن افراد عاشق

وقتی با کسی آشنا می شویم و تصمیم می گیریم با او نامزد و در نهایت ازدواج کنیم، شاید گاهی شک و تردید سراغ مان بیاید و از خودمان بپرسیم آیا این فرد واقعا به ما علاقه دارد؟ چگونه می توانیم از عشق و احساس او مطمئن باشیم؟

شاید فهمیدن این موضوع به مرور زمان امکان پذیر باشد اما اگر می خواهید در همان مراحل اولیه به این موضوع پی ببرید لازم است زبان بدن آن شخص را بلد باشید.

این روش به صورت قطعی نمی تواند به تمام سوالات ما پاسخ دهد اما با کمک آن می توانیم تا حدودی این موضوع را تشخیص دهیم.

 

چشم ها

اگر زمانی که با خواستگار یا نامزدتان به گردش می روید در اغلب اوقات چشمان نامزدتان به شما دوخته شده است، نشانه این است که او عاشق شماست و اطلاعات درونی و شخصیت پنهان شما را واکاوی می کند. اما اگر زمانی که با یک دیگر هستید چشمان او به اطراف می چرخد، این حالت می تواند نشان دهنده این باشد که او در انتخاب خود مردد است.

البته هر نگاه به اطراف نشانه این مرددبودن و شکاک بودن نیست.


لبخندزدن

زمانی که نامزدتان به شما علاقه مند است، عمیق و صمیمی به شما لبخند می زند. اگر او لبخندی خشک و مصنوعی دارد انگار که آن لبخند به زور به او دیکته شده است. دراین صورت بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و به محض این که فرصتی پیدا کند، شما را ترک خواهدکرد. لبخند مصنوعی را می توانید از هماهنگ نبودن ابروها با گوشه های لب در خندیدن تشخیص دهید.

در خندیدن واقعی گوشه های لب بالا و ابروها کمی مچاله می شوند. افراد عاشق سعی می کنند جوری بخندند که لب شان به گوشه کشیده تر شده و دندان های آن ها همراه چشم های گردشده دیده می شود. آن ها خندیدن را با چشم های شان هم اجرا می کنند و می توانید آثار خندیدن یک عاشق را در چشم های گردشده او هم ببینید.


شخصیت

مردی که به نامزدش علاقه داشته باشد سعی می کند در مقابل او مانند یک جنتلمن رفتار کند. کمک می کند تا مانتو یا پالتویش را بپوشد، مراقب اوست و سعی می کند زندگی را برای او ساده تر کند. با این نشانه ها می توانید بفهمید که مادرش او را به خوبی تربیت کرده و این علامتی است برای این که بفهمید علاقه مرد به نامزدش چه قدر واقعی است و فقط از روی ادب با خانم ها رفتار نمی کند. این نوع مردان همیشه در تمام موارد اولویت را با خانم ها می دانند و در موضوعات مهم در زندگی با آن ها مشورت می کنند.

 

مردانی که زبان عشق ندارند

بسیاری از مردان علاقه شان را پشت حرف های آزاردهنده و نیش دارشان پنهان می کنند. آن ها ممکن است جوک یا حرف خنده داری بزنند یا نامزدشان را دست بیندازند اما این نوع مردان با کارهای شان درواقع به خانم ها نشان می دهند که عاشق شان هستند. ادبیات اغلب آقایان در این نوع خشونت کلامی خلاصه می شود و به مرور زمان هم خانم ها به این نوع ادبیات عادت می کنند.


نشستن فرد عاشق

فرد عاشق برای فرار از دیده شدن استرس ها و علائم ظاهری، متمایل به جلو می نشیند و نشیمن گاه خود را از صندلی کمی فاصله می دهد. او با این کار به نامزدش توجه کرده و خود را به او نزدیک تر می کند و البته در تلاش است بدن خود را کنترل کند. افراد عاشق موقع نشستن سعی می کنند رو به روی یک دیگر بنشینند اما در روابط بسیار نزدیک تر سعی می کنند کنار هم و در یک محل قرار گیرند حتی برای استفاده از یک بشقاب برای غذا و نوشیدنی ترجیح می دهند کنار هم بنشینند.

افراد عاشق موقع نشستن سعی می کنند هیچ مانعی رو به روی شان نباشند و هیچ چیز خارجی بین آن ها قرار نگیرد.

لباس های اضافی و وسایل اضافی خود را در کنار دیگری قرار می دهند و از فاصله انداختن یا مانع گذاشتن بین خود و نامزدشان پرهیز می کنند.

این افراد هنگامی که می نشینند و به گوش کردن و نگاه کردن نامزد خود ادامه می دهند، مشت خود را گره می کنند و کنار سر می گذارند و با علاقه و یک حسرت کوچک به فرد خیره می شوند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: ماهنامه بهداشت و سلامت