جان لی كوك به همراه همسرش، سالی لی كوك در حومه لندن زندگی می‌كند. آنها از زمانی كه دیوید بكهام، در فوتبال انگلیس مطرح شد...

علاقه زیاد یك زوج انگلیسی به كاپیتان سابق تیم ملی این كشور سبب شد آنها صاحب 10 فرزند شوند.
جان لی كوك به همراه همسرش، سالی لی كوك در حومه لندن زندگی می‌كند. آنها از زمانی كه دیوید بكهام، در فوتبال انگلیس مطرح شد و درخشید علاقه وافری به این بازیكن داشته‌اند.

این علاقه و شیفتگی سبب شد، این دو وقتی 10 سال قبل پیمان زناشویی بستند برای داشتن فرزندی پسر كه همانند بكهام به فوتبال حرفه ای بپردازد و افتخارآفرین باشد، قول و قرار بگذارند.
با این هدف بود كه جان 37 ساله و سالی 34 ساله تلاش كردند بچه دار شوند. اما از بعد از ازدواج شان تا یك ماه قبل، هر بار صاحب دختر شدند تا جایی كه شمار فرزندان دختر خانواده این دو به 9 رسید.

اما قول و قرار این زن وشوهر طرفدار دیوید بكهام عاقبت به نتیجه رسید و در آستانه سال نو میلادی، خداوند به این زن و شوهر عاقبت یك فرزند پسر عطا كرد.
جان لی كوك در این مورد اظهار داشت: من و همسرم واقعا خوشحالیم كه به قراری كه با هم گذاشتیم عمل كردیم. البته حالا پس از تولد فرزندمان تلاش می‌كنیم تا ابتدا او خوب رشد كند و بعد در رشته فوتبال مدارج عالی را طی كند.

وی افزود: با تولد این نوزاد پسر، من و همسرم سختی‌های بزرگ كردن 9 دختربچه را فراموش می‌كنیم، زیرا از این انگیزه برخوردار هستیم كه پسرمان روزی بزرگ شود و همانند دیوید بكهام افتخار بیافریند.
این زن و شوهر عجیب انگلیسی به خاطر علاقه وافرشان به دیوید بكهام نام دیوید را برای نوزاد خود انتخاب كرده اند.
جان لی كوك در این باره می‌گوید: امیدواریم دیوید ما، ‌مثل بكهام تا رده بهترین بازیكن جهان هم پیش برود.
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: narestan.ir
 
 
مطالب جالب دیگر:
چند درصد مردم دنیا تلفن همراه دارند؟
ملکه زیبایی 23ساله، قاچاقچی بود!!(+عکس)
مردی که درحال تبدیل شدن به درخت است!!(+عکس)
ناقوس مرگ CD به صدا درآمد!
اولین زن فضانورد خودکشی کرد! (+عکس)