مردم آن پشت درهای بسته منازلشان اقدام به راه اندازی پارتی‌های غربی می‌کنند که در آن زنان بدون حجاب و با آزادی کامل با مردان معاشرت می‌کنند و الکل به وفور در آنها پیدا می‌شود. پشت در های بسته، ماهواره نصب می‌کنند و به...
 
یک بلاگر کنجکاو روسی ( شما بخوانید کمی تا قسمتی جاسوس!) ، برای اینکه از نزدیک شاهد اوضاع ایران پس از اغتشاشات انتخابات 12 ژوئن (22 خرداد) باشد تصمیم می‌گیرد که به ایران سفر کند و یافته‌های خود را بر روی وبلاگ شخصیش در اختیار دیگر هموطنانش قرار دهد.
این فرد با توجه به روابط خوب ایران و روسیه بدون هیچ مشکلی وارد تهران شد و پس از چندین روز اقامت در تهران و مشاهده اوضاع آن و نحوه زندگی تهرانی‌ها، در وبلاگ خود جامعه ایرانی را یک "جامعه دو وجهی" خواند.
نیکولیا در گزارشش نوشت : "از طرفی در ایران هر گونه فعالیت منتسب به غربی‌ها مانند نوشیدن الکل، پارتی و غیره را ممنوع می‌باشد. زنان ملزم به داشتن حجاب بوده و حق پوشیدن لباس‌های کوتاه را ندارند. نوشیدن الکل و همجنس بازی مجازات سختی دارد".

نیکولیا که در طول مدت اقامتش توانست به چند پارتی در تهران راه یابد، در پایان گزارش خود به وضعیت پارتی‌های تهران پرداخت و نوشت : "مردم آن پشت درهای بسته منازلشان اقدام به راه اندازی پارتی‌های غربی می‌کنند که در آن زنان بدون حجاب و با آزادی کامل با مردان معاشرت می‌کنند و الکل به وفور در آنها پیدا می‌شود. پشت در های بسته، ماهواره نصب می‌کنند و به سبک غربی‌ها زندگی می‌کنند".
 
 
 
 
 
با توجه به رعایت ضوابط تنها گوشه ای از عکسهای این بلاگر روسی در این خبر آمده است.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: tabnak.com
 
مطالب جالب دیگر:
جالب ترین صحبت‌های نامفهوم افراد برجسته!!
چهار راه ساده برای دانلود از یوتیوب
زنان می‌توانند در برابر هر ضربه شوهر دو ضربه به او وارد کند!
مگر چه خبر شده است...!
دو تصویر از كودكی و نوجوانی بوش و پدر و مادرش!
مایکل جکسون در مصر باستان! (+عکس)