قربان محمدپور طی یک یادداشت ارسالی‌ اش در این باره نوشت.
در روزهای گذشته ادعای یک تهیه کننده سینما را خواندید که به دلیل توهین یک بازیگر هندی به مقدسات مسلمانان، از یک پروژه مشترک با هند کنار کشیده بود. و حالا قربان محمدپور کارگردان این پروژه، یادداشتی را فرستاده است.

  حق پاسخ و انتشار آن  برای دادخواه، تهیه کننده پروژه محفوظ است. پاسخی احتمالی ایشان در پستی مشابه به چاپ خواهد رسید.

قربان محمدپور در یادداشت ارسالی‌اش نوشته است: سه هفته پيش طي نامه اي به آقاي دادخواه عدم همكاري خودم رو با ايشون اعلام كرده بودم چون احساس كردم نمي تونم با ايشون كار كنم. در اين مدت [این نکته را] به آقاي سيد ضياء هاشمي رييس جامعه صنفي تهيه كنندگان و در ارشاد به آقاي فرجي نيز اعلام كردم. اي كاش آدم ها صادق باشند و مسائل ديني رو بهانه نكنند و توهين يك نفر در هند به حضرت زهرا را نردبامي براي بالا رفتن و نشان دادن چيزي كه در وجودشان نيست نكنند...
حقيقت ماجرا آن است كه من بعد از شش ماه به اين يقين رسيدم كه با آقاي دادخواه نمي توانم كار كنم و سه هفته پيش هم به ايشان اعلام كردم.

يكي از علت هایش مصاحبه هاي غير واقعي ايشان بود علي الخصوص با تهران تايمز كه ادعا كرده بودند خانم آيشواريا يك ميليون دلار پول خواسته و قبول كرده در هند با روسري و حجاب بازي كنند و متاسفانه سايت تايمز آف اينديا نيز اين خبر رو كار كرد و باعث شد مدير برنامه هاي خانم آيشواريا طي ايميلي به ما ، تهيه كننده ما رو غير حرفه اي بخواند و اعتراض شديد خود را نسبت به اين مصاحبه خيالي اعلام كرد.

علت دوم اينكه من تصميم گرفتم تهيه كننده ام را عوض كنم اين بود كه كمپاني هندي دو بار در شهريور براي ما وقت ملاقات تعيين كرد و هر دو بار آقاي دادخواه با بهانه هاي مختلف حاضر به سفر به هند نشد...

علت سوم هم من از آقاي دادخواه خواستم يك ميليون تومان هزينه كند تا من تهيه كننده هندي مان را به بهانه افتتاحيه فيلم آنچه مردان به ايران دعوت كنم و هزينه هتلش با ما باشد. ابتدا قبول كردند و من هم تهيه كننده هندي را به ايران دعوت كردم اما آقاي دادخواه در ادامه اين پول را پرداخت نكردند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : caffecinema.com

مطالب پیشنهادی :
دسته گل هایی که سیروان و زانیار به آب دادند!
مهناز افشار: در خانواده سنتی بزرگ شدم و مادرم حاج خانوم است
بازیگری که دختر استیو جابز شد!
دلیل قطع شبکه جام جم چیست؟!
فرزاد حسنی با " آقازاده ها" به تلویزیون می آید