بهنام صفوی قبل از رفتن به اتاق عمل چه گفت؟
بهنام صفوی: امیدوارم بتوانم به کمک تیم پزشکی هر چه زودتر روی صحنه حضور پیدا کنم و این توان را داشته باشم که بیشتر از گذشته روی صحنه در خدمت طرفداران باشم.

صحبت های بهنام صفوی قبل از عمل

خواننده موسیقی پاپ کشورمان که از ظهر دیروز برای عمل جراحی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده از مردم و طرفدارانش که طی روزهای گذشته جویای احوالش بودند، تشکر کرد.

بهنام صفوی یکشنبه شب ۲۸ تیر ماه چند ساعت مانده به آغاز عمل جراحی خود در گفتگویی با اشاره بیماری‌‌اش توضیح داد: با آزمایش‌های انجام گرفته و توصیه پزشکان قرار است صبح دوشنبه ۲۹ تیر ماه عمل جراحی سختی داشته باشم که تصور می کنم یکی از سخت ترین جراحی‌هایی باشد که تاکنون انجام داده‌ام اما خوشبختانه با روحیه خوبی که دارم و البته دعای خیر مردم هم اکنون در وضعیت مطلوبی به سر می برم و امیدوارم این عمل به خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانم به کمک تیم پزشکی هر چه زودتر روی صحنه حضور پیدا کنم و این توان را داشته باشم که بیشتر از گذشته روی صحنه در خدمت طرفداران باشم. جا دارد اینجا از همه افراد و دوستانی که طی این مدت پشتیبان من بودند صمیمانه قدردانی کنم. به ویژه طرفداران عزیز که طی هفته های اخیر صمیمانه ابراز لطف کردند و من را تنها نگذاشتند. می توانم بگویم شرمنده این عزیزان هستم که شبانه روزی از طریق دوستانم پیگیر مراحل درمانی بودند و باز هم امیدوارم که هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورم و در خدمت اهالی موسیقی باشم.

خواننده موسیقی پاپ کشورمان که از ظهر دیروز برای عمل جراحی امروزش در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده از مردم و طرفدارانش که طی روزهای گذشته جویای احوالش بودند، تشکر کرد.  بهنام صفوی یکشنبه شب ۲۸ تیر ماه چند ساعت مانده به آغاز عمل جراحی خود در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بیماری‌‌اش توضیح داد: با آزمایش‌های انجام گرفته و توصیه پزشکان قرار است صبح دوشنبه ۲۹ تیر ماه عمل جراحی سختی داشته باشم که تصور می کنم یکی از سخت ترین جراحی‌هایی باشد که تاکنون انجام داده‌ام اما خوشبختانه با روحیه خوبی که دارم و البته دعای خیر مردم هم اکنون در وضعیت مطلوبی به سر می برم و امیدوارم این عمل به خوبی انجام شود.  وی ادامه داد: امیدوارم بتوانم به کمک تیم پزشکی هر چه زودتر روی صحنه حضور پیدا کنم و این توان را داشته باشم که بیشتر از گذشته روی صحنه در خدمت طرفداران باشم. جا دارد اینجا از همه افراد و دوستانی که طی این مدت پشتیبان من بودند صمیمانه قدردانی کنم. به ویژه طرفداران عزیز که طی هفته های اخیر صمیمانه ابراز لطف کردند و من را تنها نگذاشتند. می توانم بگویم شرمنده این عزیزان هستم که شبانه روزی از طریق دوستانم پیگیر مراحل درمانی بودند و باز هم امیدوارم که هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورم و در خدمت اهالی موسیقی باشم.  بهنام صفوی  در همین حال میلاد لطیفی مدیر برنامه های بهنام صفوی هم در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: از همه طرفداران بهنام صفوی می خواهم که در محوطه بیمارستان تجمع نکنند چرا که هر گونه اطلاع رسانی درباره جراحی وی از طریق رسانه ها صورت می‌گیرد. البته می دانم که این عزیزان از سر نگرانی در محل بیمارستان تجمع می کنند اما به دلیل مشکلاتی که پیرامون این موضوع ممکن است اتفاق بیفتد از همه آنها می‌خواهم در اینجا حضور نیابند.  بر اساس خبر مهر، سیروان خسروی، مهدی یغمایی، سامان گوران، علی ضیا و تعدادی دیگر از هنرمندان و اهالی موسیقی در بیمارستان از بهنام صفوی ملاقات کردند.

بهنام صفوی

در همین حال میلاد لطیفی مدیر برنامه های بهنام صفوی هم در گفتگویی تصریح کرد: از همه طرفداران بهنام صفوی می خواهم که در محوطه بیمارستان تجمع نکنند چرا که هر گونه اطلاع رسانی درباره جراحی وی از طریق رسانه ها صورت می‌گیرد. البته می دانم که این عزیزان از سر نگرانی در محل بیمارستان تجمع می کنند اما به دلیل مشکلاتی که پیرامون این موضوع ممکن است اتفاق بیفتد از همه آنها می‌خواهم در اینجا حضور نیابند.

بر اساس خبر مهر، سیروان خسروی، مهدی یغمایی، سامان گوران، علی ضیا و تعدادی دیگر از هنرمندان و اهالی موسیقی در بیمارستان از بهنام صفوی ملاقات کردند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com