دیالوگ عجیب شقایق فراهانی و مادرش در سریال مادرانه! + عکس
دیالوگ عجیب شقایق فراهانی و مادرش در سریال مادرانه تعجب همه را در پیش داشت. مادر شقایق فراهانی در سریال مادرانه که در واقعیت هم مادر او است در یک دیالگو عجیب به شقایق فراهانی گفت: از کی تا حالا..
 پنج شنبه شب شگفت انگیزترین و عجیب ترین دیالوگ تاریخ تلویزیون و سینمای پس از انقلاب توسط نویسنده، کارگردان و بازیگر سریال مادرانه خلق شد! چیزی شبیه همان چند دیالوگ درخشانی که پدر به دخترش می گفت: "آرایشتو پاک کن، دختر!" در حالی که هیچ آرایشی بر صورت وی دیده نمی شد!

پیام فروتن در خبرآنلاین نوشت: در جریان پخش سریال مادرانه زمانی که مریم زمان (شقایق فراهانی) در اتاق و در رختخوابش خود را به خواب زده بود، مادرش وارد شده و به او می گوید:" از کی تا حالا با روسری می خوابی؟!" یادم می آید هنگام تصویربرداری سریال در مسیر زاینده رود ساخته آقای حسن فتحی، بارها و بارها به گروه لباس تذکر دادند که روسری و شال خانم مهرانه مهین ترابی باید به نحوی بسته شود تا قسمت زیر چانه ایشان (ناحیه غبغب) نیز پوشیده شود. در حالی که هیچ گره، چفت و بست یا چیز دیگر به هیچ وجه قادر به پوشاندن این ناحیه تقریبا افقی از زیر چانه و بالاترین ناحیه گردن نیست. به هر حال امشب با شنیدن این دیالوگ به یاد رمضان 88 افتادم و این که ظاهرا تا کنون اشتباه می کردیم و اگر بازیگر زن خود را به خواب نزده باشد و اگر قرار باشد سکانسی از خواب واقعی وی را تصویر برداری کنیم، مجازیم تا وی را بدون روسری و بدون حجاب نشان دهیم!

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/04/13920431104607370867824.jpg
از سر شب تا کنون در شگفتم که این دیالوگ های مشعشع و ساختارشکنانه غریب (!) از کجا خلق می شوند و نویسنده در آن لحظه که مبادرت به نوشتن آن می کرده در چه حال و هوایی سیر می کرده است؟! به هرحال تصور می کنم تمامی طراحان لباس این سه دهه، باید فی الفور گوشی تلفن را برداشته و از کارگردانان آثاری که طراحی لباس آن ها را برعهده داشته اند بابت طراحی اشتباهی که تاکنون انجام داده اند عذر خواهی کنند! قصور و اشتباهی که در آن بازیگر زنی را که واقعا در خواب بوده با روسری و حجاب نشان داده اند!

به قول یکی از دوستان، این دیالوگ می توانست به شکل زیر تکمیل شود و ادامه یابد:

مادر: از کی تا حالا با روسری می خوابی؟

مریم (شقایق فراهانی): از وقتی که تو جلوی شوهرت روسری سر می کنی!

یکی از ایراداتی که همواره در سالیان اخیر به سریال های تلویزیونی گرفته می شده نوع یکسان پوشش در داخل و خارج از خانه بوده است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir



مطالب پیشنهادی:
بازیگر زن مشهور فرانسوی درگذشت + تصاویر
دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان + شرح دعا
گفتگو با تماشگر زن مشهور والیبال ایران ایتالیا: من فدای سرفرازی ایران + تصاویر
ناتالی پورتمن در گیر و دار داستان عشق + تصاویر
لعیا زنگنه، هستی مهدوی‌فر، مهدی سلطانی در سریال مادرانه + تصاویر