سام درخشانی: مهمانی های دورهمی را از دست ندهید!
سام درخشانی: دید و بازدید و سفرهای کوتاه به نقاط اطراف تهران یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات نوروزی است.

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی پیشنهاد نوروزی خود به مردم را اینگونه بیان کرد: دید و بازدید و سفرهای کوتاه به نقاط اطراف تهران یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات نوروزی است. سفر به شهرهای دیگر جز صرف هزینه زیاد و ازدحام جمعیت هیچ نتیجه دیگری ندارد و در میان شلوغی نمی توان از دیدن مناطق خوش آب و هوا و یا حتی تاریخی در هر استان لذت برد.

بازیگر فیلم سینمایی «صحنه جرم، ورود ممنوع» درباره سالی که پشت سر گذراشته است، گفت: سال ۱۳۹۳ سال سختی بود و برای من به شخصه از جهت کاری سال دشوار و به عبارتی بی برکت بود و تنها فعالیت تصویری که انجام دادم بازی در سریال «همه چیز آنجاست» بود که خوشبختانه از سوی مخاطب مورد استقبال قرار گرفت. البته ناگفته نماند که شرایط سخت کاری و مالی در سالی که گذشت دامن افراد بسیاری را گرفت و کمتر کسی را می شناسم که از این جهت از سال ۱۳۹۳ رضایت داشته باشد.

وی ادامه داد: اما امیدوارم سال آینده برای مردم سال خوبی باشد و به یک ثبات اقتصادی قابل قبولی دست یابیم.

درخشانی با اشاره به برنامه های خود در ایام نوروز گفت: من هم مانند سایر هموطنان خوبم به سفر خواهم رفت و برای هفته اول سفر کوتاه به دیزین را در نظر گرفته ام و اگر شرایط جور شود هفته دوم عید یک سفر ۵ روزه به یکی از کشورهای اطراف خواهم داشت.

این بازیگر جوان در پایان صحبت های خود درباره برنامه های خود در سال ۱۳۹۴ گفت: هنور برنامه های کاری مشخصی ندارم و تنها پروژه ای که قطعی شده است فیلم سینمایی «پژمان» به کارگردانی پیمان قاسم خانی است که من به همراه دوستم پژمان جمشیدی دراین فیلم سینمایی بازی می کنیم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com