تلخ و شیرین کودکی پیچیده و متفاوت ستارگان هالیوود + تصاویر
اگر چه برخی از ستاره ها از همان ابتدا زندگی مرفه و لوکسی داشته اند اما برخی دیگر دوران سختی را سپری کرده اید و در واقع از هیچ به جایی که آرزویشان بوده، رسیدند.

 کودکی ستارگان هالیوود چگونه گذشت

هالیوود پر از داستان های عجیب و غریب ستاره هایی است که اکنون شما آنها را خوشبخت ترین افراد روی زمین می دانید. اگر چه برخی از ستاره ها از همان ابتدا زندگی مرفه و لوکسی داشته اند اما برخی دیگر دوران سختی را سپری کرده اید و در واقع از هیچ به جایی که آرزویشان بوده، رسیدند. اگر شما هم دوست دارید در مورد گذشته ستاره ها بیشتر بدانید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت


تیلور سوئیفت در خانواده مرفه ای چشم به جهان گشود. او سالهای اولیه زندگی خود را در برکس پنسیلوانیا گذراند. پدر او یک سهام دار و مادرش خانه دار بود، به همین دلیل وقت کافی برای نگهداری و تربیت کودکانش داشت. تیلور از همان دوران کودکی، علاوه بر مدرسه، در کلاس های انجیل نیز شرکت می کرد و به همراه مادرش مدام به کلیسا می رفت.
 
در دوران جوانی، او فعالیت اش را گسترش داد و به دنبال علاقمندی های خودش رفت. به عنوان مثال در سن 9 سالگی، اسب سواری را آموخت و سپس در کلاس های تئاتر و آواز ثبت نام کرد. او حتی برای فراگیری مهارت های لازم به سفرهای متعدد رفت و در تمام این مراحل تحت حمایت خانواده اش بود. تیلور در مورد خانواده خود می گوید: «آنها به خاطر موفقیت من محل زندگی خود را تغییر دادند اما اینطور تظاهر می کردند که دلیل آنها آب و هوای خوب آن منطقه بوده است. در واقع پدر و مادرم با گفتن این جمله به من دلداری می دادند. آنها فوق العاده ترین انسان هایی هستند که تا به حال دیده ام.»

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی


شاید از یک ستاره موفقی چون آنجلینا جولی انتظار نداشته باشید که گذشته ای تیره و تار داشته باشد، اما واقعیت این است که او گذشته سختی را پشت سر گذاشته تا به اینجا رسیده است. به عنوان مثال او اعتراف کرده که هیچگاه بازی دردناک اش با چاقو را با همسر سابق اش، بیلی باب تورنتون، از یاد نمی برد. او گفته که به علت علاقه همسرش به چاقو، آنها به یکدیگر ضربه می زدند و او برای این که دیگران زخم هایش را نبینند مجبور بوده برخی چیزها را پنهان کرده و به مادرش دروغ بگوید.
 
 این ستاره هالیوود در دوران جوانی از افسردگی شدید رنج می برد. به گفته او: «من نمی توانم باور کنم که زندگی انقدر اسفناک است!» او علاوه بر افسردگی، دچار بی اشتهایی نیز شده بود به طوری که مدت زیادی را در بیمارستان بستری شد. او اعتراف کرده که در دوران جوانی همه نوع مواد مخدری، به خصوص هروئین، را امتحان کرده است اما علارغم تمام سختی هایی که در آن دوران کشید، توانست به عنوان یک ستاره در دنیای سینما بدرخشد.

کیت میدلتون

کیت میدلتون

مطمئنا کیت میدلتون که حال عروس خانواده سلطنتی انگلستان شده، گذشته روشن و خوبی داشته است، در غیر این صورت ملکه انگلستان او را تایید نمی کرد. در واقع او دوران کودکی و جوانی فوق العاده درخشانی را پشت سر گذاشت. او در خانواده ای سطح بالا به دنیا آمد. مادرش از خانواده ای متوسط بود اما سعی کرد که خودش را به جایگاهی بالاتر برساند و زندگی بهتری را تجربه کند. پدرش اما جزو اشراف زادگان انگلستان بود. کیت میدلتون دوران کودکی آرامی را پشت سر گذاشت و در بهترین مدارس درس خواند و بهترین نمره ها را کسب کرد. او حتی در رشته های ورزشی نیز مهارت های بالایی داشت و به عنوان ورزشکار نمونه انتخاب شد. او در حالی که در رشته تاریخ هنر در دانشگاه سنت‌اند درس می خواند، شاهزاده ویلیام را ملاقات کرد و از آن پس زندگی دیگری را آغاز نمود. کیت نه تنها در کودکی، بلکه حال با داشتن همسری شاهزاده و 3 فرزند، بهترین زندگی را تجربه می کند.

جنیفر گارنر

جنیفر گارنر


جنیفر گارنر اولین ستاره ای است که اعتراف کرده در کودکی به هیچ وجه زیبا و جذاب نبوده است: «من در خانواده به شدت مقرراتی به دنیا آمدم. هیچوقت لباس های زیبا به تنم نمی کردم. اگر از من سوال می کردند که شغل مورد علاقه ام چیست، در جواب می گفتم: کتابدار!». در واقع پدر و مادر جنیفر آنقدر نگران آینده او بودند که چشم از او و تک تک کارهایی که انجام می داد، بر نمی داشتند. دوران نوجوانی او نیز به همین شکل گذشت. او در کلاس های انجیل شرکت می کرد. او و خواهرش محدودیت های زیادی داشتند. به عنوان مثال حق آرایش کردن، لاک زدن، سوراخ کردن گوش و حتی رنگ کردن موهایشان را نیز نداشتند. به بیان دیگر او در آن دوران به یک دختر مثبت، شهرت داشت.

کیتی پری

کیتی پری

 با وجود پدر و مادری کشیش، کیتی پری محدودیت های زیادی را تحمل کرد. او از همان دوران کودکی علاقه زیادی به آواز خواندن داشت اما خانواده او نه تنها او را از موسیقی غیر مذهبی بلکه از به زبان آوردن برخی از کلمات در شعرهایش نیز منع کردند. زمانی که او به سن نوجوانی رسید، در مقابل سنت های سخت گیرانه خانواده اش ایستاد و به دنبال آرزوهای خود رفت. او در کلاس های خوانندگی، گیتار و نمایش شرکت می کرد اما هنوز هم آزادی های هم سن و سالهایش را نداشت. در هر صورت، علیرغم این حقیقت که او خوانندگی را با خواندن در موسیقی کلیسایی آغاز نمود، توانست سبک خاص خود را که طرفداران زیادی نیز دارد، دنبال کند و به شهرت برسد.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir